Turpmāk vairs netiks izdotas arī žurnālu "Harper's Bazaar", "Elle", "InStyle", "Men's Health" un "Women's Health" Austrālijas versijas.
Vācijas mediju konglomerāts maijā pavēstīja, ka, ņemot vērā būtisko reklāmas ieņēmumu sarukumu, kas noticis saistībā ar uzņēmumu slēgšanu un ceļošanas ierobežojumiem Covid-19 pandēmijas dēļ, vairāku populāru Austrālijas un Jaunzēlandes žurnālu izdošanā tiek ieturēta pauze.
"Bauer" vēlāk jūlijā pārdeva savas Austrālijas un Jaunzēlandes struktūras Sidnejā bāzētajai privāto investīciju firmai "Mercury Capital".
Agrākās cerības, ka uzņēmuma visu 43 žurnālu zīmolu izdošana varēs tikt atsākta vēlāk šogad, zudušas, ņemot vērā smago ekonomikas lejupslīdi, skaidroja "Bauer ANZ" galvenais izpilddirektors Brendans Hills, kas palika amatā pēc uzņēmuma pārdošanas.
"Neviens nevarēja prognozēt straujās, plašās un joprojām jūtamās sekas, kādas pandēmijai ir uz mūsu biznesu un industriju," paziņojumā norādīja Hills.
"Žurnālu izdošanas un komandu darba atsākšana ir atkarīga no reklāmas tirgus atgūšanās, kā arī iekšzemes un starptautiskā tūrisma atsākšanās."
"Neraugoties uz optimistiskām zīmēm no reklāmdevēju puses, tas nespēj atsvērt vidējā termiņa perspektīvas šiem izdevumiem."
Austrālijā bija izdevies apslāpēt vīrusa izplatību, un tā jūnijā sāka atvieglot ierobežojumus, tomēr nopietnais uzliesmojums Melburnā aizvadīto nedēļu laikā jau atkal met ēnu uz atlabšanas izredzēm.
"Bauer" atsācis žurnālu izdošanu Jaunzēlandē, kur pēc veiksmīgas Covid-19 epidēmijas apturēšanas ekonomika ir pilnībā atvērta un atsācies tūrisms valsts iekšienē.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri