• Sigmunds,
  • Zigismunds,
  • Zigmunds
Meklēšana MeklēšanaRSSFacebookZiņu lente


Laika ziņas
Facebook
Видео Video


Neapmierināti ar pasta pakalpojumiem: SPRK pērn saņēmis 33 sūdzības

Teksta izmērs Aa Aa
Ekonomika
LETA 21:00, 08.03.2021


Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) pagājušajā gadā saņēmusi 33 sūdzības par pasta pakalpojumiem, kas ir par 37% vairāk nekā 2019.gadā, informēja regulatorā.



Komisijā informēja, ka, izvērtējot saņemtās sūdzības, 49% gadījumu pasta sūtījumi ir kavējušies, 9% gadījumos pasta sūtījumi bijuši bojāti vai nozaudēti, savukārt 6% sūdzības bijušas par sūtījumu glabāšanas ilgumu pakomātos un pāradresācijas pakalpojuma nenodrošināšanu uz citu adresi vai pakomātu.

Vienlaikus SPRK pagājušajā gadā sniedzis 200 telefona konsultāciju pasta lietotājiem.

SPRK Pasta nodaļas vadītājs Bruno Frīdenbergs-Ansbergs pauda, ka sūtījumu kavēšanos pērn ietekmēja atceltie un ierobežotie starptautiskie pasažieru pārvadājumi gan Eiropā, gan pasaulē pandēmijas apstākļos.

"Lai arī situācija pandēmijas apstākļos ir samilzusi, Pasaules pasta savienība atcēla jebkādus pasta sūtījumu piegādes termiņus un kvalitātes standartus starptautiskajā arēnā," minēja SPRK Pasta nodaļas vadītājs.

Tāpat Frīdenbergs-Ansbergs piebilda, ka nereti, saņemot pasta sūtījumu, klients tikai mājās ierauga sūtījuma vizuālos bojājumus.

Kopš Covid-19 apstākļu izplatīšanās, paku sūtījumu skaits ir pieaudzis 2,5 reizes, un lietotāji, arvien aktīvāk izmantojot pasta pakalpojumus, bieži vien steigā rūpīgi neiepazīstas ar operatora ieteikumiem, kā iesaiņot sūtījumu, lai tas droši sasniegtu galamērķi.

SPRK pārstāvis aicināja cilvēkus būt ļoti vērīgiem, lasot operatora norādes, lai mazinātu potenciālās problēmas, kas rodas gan saņēmējām, gan arī sūtītājam, jo bojājumi ir jākonstatē, saņemot pasta sūtījumu, pasta darbinieka klātbūtnē. Ja sūtījums aiznests mājās un izpakots, ne akta sastādīšana par bojājumiem, ne kompensācija nav iespējama.

Ik gadu universālā pasta pakalpojuma sniedzējs VAS "Latvijas pasts" sniedz SPRK informāciju par sūdzību skaitu. Pērn "Latvijas pasts" saņēma 922 lietotāju sūdzības, no kurām 250 sūdzības bija pamatotas.

SPRK realizē sabiedrisko pakalpojumu regulēšanu enerģētikas, elektronisko sakaru, pasta, sadzīves atkritumu apsaimniekošanas un ūdenssaimniecības nozarēs.


Esiet atbildīgi par komentāriem! Jūsu izteikumi nedrīkst būt pretrunā ar LR likumdošanu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Lasīt visus komentārus

Atbilēt

Anonīmi komentāri

Pievienot

Rekomendējam



ARĪ KATEGORIJĀ

Lasiet arī

Sports «Borussia» uzvar Čempionu līgas pusfināla pirmajā spēlē

Dortmundes "Borussia" futbolisti trešdien svinēja uzvaru pirmajā UEFA Čempionu līgas pusfināla mačā.

Sabiedrība Ceturtdiena būs saulaina un bez nokrišņiem

Ceturtdiena būs saulaina un bez nokrišņiem, liecina Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centra sinoptiķu prognozes.

Sports «Hurricanes» un «Avalanche» sasniedz Stenlija kausa izcīņas otro kārtu

Karolīnas "Hurricanes" un Kolorādo "Avalanche" otrdien nodrošināja vietu Nacionālās hokeja līgas (NHL) Stenlija kausa izcīņas otrajā kārtā.

Sabiedrība Rīgā sāks īstenot CO2 emisiju samazināšanas projektu

No šodienas Rīgas pašvaldība kopā ar vairākām citām Eiropas pilsētām piedalīsies "NetZero Pilot Cities" projektā ar mērķi veicināt CO2 emisiju samazināšanu pilsētā.