Viņš skaidroja, ka ATD sagatavojusi šo vilcienu iegādes finansējuma piedāvājumu, kas neparedz Eiropas Savienības (ES) finansējuma izmantošanu, bet gan līzinga finansējumu, par ko arī vairākas kredītiestādes esot izrādījušas interesi.
Merirands sacīja, ka ATD iepirkumu komisija turpina darbu pie personu apvienības "Škoda Transportation - Škoda Vagonka" ("Škoda") piedāvājuma izvērtēšanas, uzdodot vienīgajam pretendentam papildjautājumu par bateriju veiktspēju un tehniskajiem parametriem. Merirands prognozēja, ka iepirkuma komisija varētu pabeigt darbu šoruden.
Ja tiks izlemts iegādāties "Škoda" bateriju vilcienus, tad tos būtu jāsaražo 42 mēnešu laikā, piebilda Merirands.
Satiksmes ministrijas (SM) parlamentārais sekretārs Ģirts Dubkēvičs raidījumā sacīja, ka ceļš uz alternatīviem finansējuma avotiem ir pareizs, un jāsaprot, kā finansēt šo vilcienu iegādi.
Ja tiks izvēlēts līzinga modelis, tad būtu nepieciešams ap 20% jeb 20 miljonu eiro avansa maksājums, lai ražotājs sāktu darbu pie vilcienu ražošanas, piebilda Dubkēvičs.
Iepirkumu bateriju elektrovilcienu iegādei ATD izsludināja 2022.gada aprīlī.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri