PV skaidroja, ka līdz šim ir bijuši četri gadījumi, kad ir bojāti pantogrāfi, tostarp trīs gadījumos pantogrāfu bojājumi bija saistīti ar kontakttīklu tehnisko stāvokli, savukārt vienā gadījumā kravas automašīna, braucot pāri pārbrauktuvei, pārrāva kontakttīklu.
Pantogrāfu bojājumu novēršanas izmaksas parasti ir robežās no 2000 eiro remonta darbiem līdz pilnīgai pantogrāfa nomaiņai, kas izmaksā 40 000 eiro, norādīja PV pārstāvji. Tādējādi remontdarbu kopējās izmaksas par iepriekš minētajiem gadījumiem ir kopumā gandrīz 100 000 eiro.
Vienlaikus kompānijā atzīmēja, ka pantogrāfu remonta izmaksas sedz apdrošinātājs.
PV skaidroja, ka atbilstoši PV un "Škoda Vagonka" noslēgtajam līgumam katram elektrovilcienam no tā nodošanas ekspluatācijā brīža ir spēkā garantija uz 30 mēnešiem. Garantijas nosacījumu laikā ražotājs nodrošina to defektu un bojājumu novēršanu, kas ir radušies ražotāja vainas dēļ.
Papildus tam atbilstoši ražotāja norādījumiem elektrovilcieniem tiek veiktas regulāras tehniskās apkopes, tādējādi nodrošinot to drošu un efektīvu ekspluatāciju. Šīs apkopes palīdz savlaicīgi identificēt un novērst iespējamās problēmas, uzturēt elektrovilcienus tehniskā kārtībā, tādējādi paildzinot elektrovilcienu kalpošanas laiku un nodrošināt kvalitatīvus pasažieru pārvadājumus.
Savukārt neplānotie remontdarbi jaunajiem elektrovilcieniem, kas ir veikti ārpus garantijas remonta, var rasties trešo pušu bojājumu dēļ, minēja kompānijā.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri