Pirms trīs gadiem, 2022.gadā, veiktā aptaujā 53% iedzīvotāju atzina, ka pērk preces ar atlaidēm.
Līdzīga tendence redzama arī attiecībā uz lētāku zīmolu izvēli - ja šogad tos izvēlējās 29% cilvēku, tad pirms trīs gadiem šādu atbildi sniedza 40%.
Savukārt pieaug to cilvēku skaits, kuri atzīst, ka viņu pārtikas iegādes paradumi pēdējo sešu mēnešu laikā nav mainījušies. Šādu atbildi 2022.gadā sniedza vien 13% aptaujāto, bet šogad - jau 32%.
Šogad iedzīvotāji ir atvērtāki jaunumiem pārtikas izvēlē. Ja 2022.gadā 22% teica, ka labprāt izmēģina jaunus pārtikas produktus, tad šogad šādi atbildēja 31%. Nemainīgi 28% gan toreiz, gan tagad atzīst, ka pieturas pie ierastajiem produktiem.
Aptauja tikai veikta interneta vidē 2025.gada septembrī, un tajā piedalījās 900 respondenti no visas Latvijas.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri