Kompānijā skaidroja, ka Rīgas osta ir nozīmīgs transporta un loģistikas centrs, taču patlaban "Stena Line" uzmanība ir vērsta uz Liepājas un Ventspils termināļu attīstības veicināšanu, kur kompānija ir veikusi būtiskus ieguldījumus un paredz turpmākas attīstības iespējas.
"Stena Line" pārstāvji atzīmēja, ka kompānija turpina sekot līdzi reģiona attīstībai, arī Rīgā, bet patlaban konkrētu plānu par prāmju satiksmes sākšanu no Rīgas neesot.
Kompānijā uzsvēra, ka "Stena Line" nav tikai prāmju satiksmes nodrošinātājs, bet arī daļa no Eiropas loģistikas tīkla, kurā "Stena Line" izstrādā dažādus loģistikas risinājumus, apvienojot pārvadājumus pa jūru, dzelzceļu un sauszemes ceļiem.
Komentējot, vai nākamo gadu laikā "Stena Line" paplašinās darbību Liepājas un Ventspils ostās, "Stena Line" pārstāvji atzīmēja, ka kompānija izvērtē iespējas, kas varētu stiprināt uzņēmuma darbību un radīt papildu vērtību klientiem. Ja parādās projekti vai uzņēmumi, kas atbilst "Stena Line" ilgtermiņa stratēģijai, kompānija izvērtē iespējamo darījumu potenciālu.
Patlaban, pēc Liepājas speciālās ekonomiskās zonas (SEZ) stividorkompānijas "Terrabalt" iegādes, kompānija lielāko uzmanību veltīs Liepājas termināļa modernizācijai un attīstībai, norādīja "Stena Line" pārstāvji.
Uzņēmumā uzsvēra, ka, lai gan tirgus apstākļi pēdējos gados visiem transporta un loģistikas jomā strādājošajiem uzņēmumiem ir bijuši izaicinoši, "Stena Line" ir pārliecināts par attīstības iespējām, ko sniedz Latvija un Baltijas reģiona tirgus kopumā.
Baltijas jūrā tiek pārvadātas visdažādākās kravu grupas, tādēļ "Stena Line" loma kā būtiskai piegāžu ķēdes sastāvdaļai turpina pieaugt, atzīmēja kompānijā.
LETA jau ziņoja, ka "Stena Line" iegādāsies visas "Terrabalt" daļas. Lai noslēgtu darījumu, būs nepieciešams Latvijas Konkurences padomes un citu institūciju apstiprinājums. Tādējādi līdz apstiprinājuma saņemšanai termināļus turpinās pārvaldīt pašreizējie īpašnieki.
Iegādājoties "Terrabalt", "Stena Line" pārņems ro-ro (riteņkravu), beramkravu un ģenerālkravu termināļa darbību Liepājā.
Patlaban "Stena Line" ar diviem kuģiem nodrošina satiksmi maršrutā Liepāja-Trāveminde.
"Stena Line" Baltijas jūras tīklā ietilpst arī vairāki citi maršruti, tostarp satiksmi maršrutā Ventspils-Nīneshamna nodrošina divi kuģi. Kopš 2023.gada maija "Stena Line" pieder tiesības nodrošināt prāmju termināļa pakalpojumus Ventspils ostā.
Maršrutā Karlskrūna-Gdiņa kursē trīs kuģi, un kompānijai pieder ostas operatora "Karlskrona Baltic Port" (KBP) vairākuma daļas, savukārt maršrutu Trelleborga-Rostoka apkalpo divi Zviedrijas prāmji ar iespēju pārvadāt dzelzceļa vagonus.
Tāpat ziņots, ka prāmju operatora SIA "Stena Line" Latvijas pārstāvniecība pagājušajā gadā strādāja ar 3,331 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 5,9% mazāk nekā 2023.gadā, bet uzņēmuma peļņa samazinājās par 10% - līdz 146 673 eiro.
Uzņēmums reģistrēts 2014.gadā, un tā pamatkapitāls ir 100 000 eiro. "Stena Line" pieder Dānijā reģistrētajai AS "Stena Rederi". "Stena Line" nodrošina kravu un pasažieru pārvadājumus Ziemeļeiropā un Vidusjūrā - kopumā 20 prāmju maršrutus.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri