Pētījumā secināts, ka visbiežāk jeb 91% gadījumu pasažieri augstu novērtē vilcienu salona tīrību, 87% pasažieru ir apmierināti ar sēdvietu skaitu, ērtību un komfortu, 84% pasažieru - ar gaisa temperatūru un gaisa apmaiņu, savukārt ar drošības līmeni vilcienos ir apmierināti 82% pasažieru.
PV norāda, ka tāpat augstu novērtēti aspekti, kas atspoguļo vilcienu kustību un sastādīto grafiku. Tostarp 86% pasažieri ir apmierināti ar ātrumu, 85% pasažieru - atiešanas un pienākšanas precizitāti, bet 81% - vilcienu kustības regularitāti.
Pētījuma dati liecina, ka gada laikā līdz 43% palielinājies pasažieru skaits, kas PV sniegumu vērtē kā ļoti labu vai teicamu. Vienlaikus gada laikā samazinājies to pasažieru skaits, kas PV pakalpojumus vērtē negatīvi.
Analizējot dažādas klientu grupās pēc demogrāfiskajiem parametriem, secināts, ka biežāk ar PV nodrošinātajiem pārvadājumiem ir apmierināti pasažieri vecumā līdz 34 gadiem, kā arī strādājoši un nestrādājoši skolēni un studenti. Savukārt, vērtējot pēc pakalpojumu izmantošanas ilguma, stiprākas attiecības ar uzņēmumu ir tiem pasažieriem, kas vilcienu satiksmi izmanto katru vai gandrīz katru dienu vai ilgāk par desmit gadiem, kā arī iegādājas biļetes ar atlaidi, norāda uzņēmumā.
Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ir pieaudzis pasažieru vērtējums par PV pakalpojumiem Skultes un Tukuma virzienos. Kompānijā to skaidro ar intervāla grafika pilnveidošanu uz minētajiem galamērķiem, kā arī jauno elektrovilcienu ieviešanu elektrificētajās dzelzceļa līnijās.
Tāpat pētījumā secināts, ka ceturtā daļa jeb 25% pasažieru ar vilcienu brauc katru vai gandrīz katru dienu, 22% pasažieru ar vilcienu pārvietojas trīs līdz četras reizes nedēļā, 19% pasažieru - vienu līdz divas reizes nedēļā, kā arī 19% pasažieru - pāris reizes mēnesī, bet 13% - retāk.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri