Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka 2022.gadā "Latvijas sabiedriskais autobuss" nodrošināja sabiedriskā transporta pakalpojumus Latvijas reģionālajos vietējas nozīmes maršrutos atbilstoši pakalpojuma pasūtītāja līgumiem. Saimnieciskās darbības izaugsmes un attīstības nolūkos uzņēmums pērn veica arī individuālos komercpārvadājumus.
Apgrozījuma pieaugumu uzņēmumā skaidro galvenokārt ar jauniem sabiedriskā transporta pakalpojumu līgumiem, kuru darbība sākta 2021. un 2022.gadā.
"Latvijas sabiedriskais autobuss" plāno turpināt darbu pie pašreizējo pasažieru pārvadājumu līgumu izpildes, pievēršot uzmanību pakalpojuma kvalitātes uzlabošanai un sniegto pakalpojumu pašizmaksas samazināšanai. Uzņēmums turpinās meklēt jaunas attīstības iespējas, lai paplašinātu saimniecisko darbību, teikts vadības ziņojumā.
"Latvijas sabiedriskā autobusa" apgrozījums 2021.gadā bija 8,74 miljoni eiro, bet kompānijas peļņa bija 49 767 eiro.
Jau ziņots, ka Konkurences padome (KP) 2023.gada janvārī par aizliegtu vienošanos reģionālās nozīmes pasažieru pārvadājumos piemēroja naudas sodu kopumā 1,975 miljonu eiro apmērā trim reģionālajiem pasažieru pārvadātājiem - AS "Liepājas autobusu parks" (LAP), AS "Nordeka" un "Latvijas sabiedriskajam autobusam". Tostarp LAP tika piemērota soda nauda 862 700 eiro apmērā, "Nordeka" - 637 600 eiro apmērā, bet "Latvijas sabiedriskajam autobusam" - 474 600 eiro apmērā.
Soda nauda kompānijām piemērota par vienošanos Autotransporta direkcijas organizētajos iepirkumos par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu ar autobusiem reģionālās nozīmes maršrutos uz desmit gadiem.
Visi trīs uzņēmumi šo KP lēmumu ir pārsūdzējuši tiesā.
"Latvijas sabiedriskais autobuss" reģistrēts 1996.gadā, un tā pamatkapitāls ir 445 797 eiro. "Latvijas sabiedriskais autobuss" pieder SIA "B-Bus", kas savukārt pieder Īrijā reģistrētam uzņēmumam "PTC Consulting". Kompāniju patiesais labuma guvējs ir Vitālijs Komars.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri