Skatītākais televīzijas kanāls Latvijā martā bijis TV3, kuram veltīti 10,5% no kopējā TV skatīšanās laika, aģentūru LETA informēja pētījumu kompānija "Kantar".
Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,4%.
Citu TV kanālu skatīšanās laika daļa būtiski atpaliek no pirmajiem diviem. Trešais skatītākais kanāls Latvijā janvārā bijis "TV3 Life", kura skatīšanās laika daļa bija 3,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Tālāk seko "8TV" ar 3,6% skatīšanās laika daļu, "LTV7" - 3,3%, "TV3 Plus" - 2,7%, "TV6" - 2,6%, "360TV" - 2,4%, un "TV24" - 1,7%.
Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “TV3 ziņas”, kuras vēroja vidēji 6,8% jeb 118 600 Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem. Topa otrajā vietā ierindojās TV3 pārraidītais šovs “Balss maskā 4”, kuru vēroja vidēji 6,6% jeb 116 100 skatītāj, bet trešā skatītākā TV programma martā bijusi LTV1 raidījums “de facto”, kuru vēroja vidēji 6,6% jeb 115 400 Latvijas iedzīvotāji.
Viens skatītājs pie TV ekrāna šī gada martā pavadījis vidēji četras stundas un 18 minūtes dienā, kas bija par astoņām minūtēm mazāk nekā februārī.