Otrs skatītākais TV kanāls 2024.gadā bija TV3, kuram veltīti 9,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešajā vietā ierindojās kanāls LTV7 ar skatīšanās laika daļu 4%.
Ar 3,8% skatīšanās laika daļu 2024.gadā sekoja 8TV, ar 3,4% - "TV3 Life", ar 3,1% - TV6, ar 2,6% -"TV3 Plus" un ar 2,2% -- 360TV.
Viena procenta skatīšanās laika daļu pērn pārsniedza arī kanāli STV, TV24, "Super+".
Skatītākās TV pārraides pērn bija "Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija - Slovākija" kanālā LTV, kuru vēroja vidēji 16,2% jeb 284 300 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Topa otrajā vietā ierindojās "68.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkurss. Fināls" kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 15,1% jeb 264 400 skatītāju. Trešā skatītākā programma 2024.gadā bija "Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija - Francija" kanālā LTV7, kuru vēroja vidēji 14,1% jeb 247 100 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
"Kantar" mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka 2024.gadā viens skatītājs pie TV ekrāna pavadīja vidēji četras stundas un 13 minūtes dienā, salīdzinot ar 2023.gadu, tas bija par četrām minūtēm vairāk. Visvairāk laika TV vērošanai veltīts decembrī - vidēji četras stundas un 35 minūtes dienā, savukārt vismazāk septembrī - vidēji trīs stundas un 53 minūtes dienā.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri