• Akvelīna,
  • Ernestīne,
  • Ingmārs
Meklēšana MeklēšanaRSSFacebookZiņu lente


Laika ziņas
Facebook
Видео Video


Nav saņēmtas sūdzības par mobilo sakaru pieejamību aizvadītās vētras laikā

Teksta izmērs Aa Aa
Sabiedrība
LETA 23:33, 11.10.2023


Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) nav saņēmusi sūdzības par mobilo sakaru pieejamību 7. un 8.oktobra vētras laikā un pēc tās, sacīja SPRK Elektronisko sakaru un pasta departamenta direktors Ivars Tauniņš.



Viņš norādīja, ka nav normatīva, kas uzliktu par pienākumu elektronisko sakaru komersantiem nodrošināt pakalpojumu pieejamību vētras laikā.

Elektronisko sakaru komersanti darbojas konkurences apstākļos, un vērtē katras investīcijas lietderību. Šādu papildu risinājumu ieviešana, lai vienmēr būtu pieejams elektronisko sakaru pakalpojumus, visdrīzāk izraisītu tarifu pieaugumu, sacīja Tauniņš.

Tomēr, atbilstoši informācijas tehnoloģiju drošības likumam, elektronisko sakaru komersanti ir izstrādājuši rīcības plānus elektronisko sakaru tīkla nepārtrauktas darbības nodrošināšanai, kuri ietver elektronisko sakaru tīkla darbības atjaunošanas pasākumu aprakstu, un tie ietver arī bojājumu novēršanas laikus, risinājumus rezerves barošanas nodrošināšanai elektrības pārtraukumu gadījumos, kā arī citus pasākumus, lai pēc bojājumiem elektronisko sakaru pakalpojumi pēc iespējas ātrāk tiktu atjaunoti.

Tauniņš atzīmēja, ka komersanti SPRK iesniedz savas kvalitātes deklarācijas, un viens no punktiem ir "bojājumu novēršanas laiks stundās", ko komersanti apņemas nodrošināt. Interneta piekļuves pakalpojuma mobilā tīklā bojājumu novēršanas laiks SIA "Latvijas Mobilais telefons" ir 48 stundas, bet savukārt SIA "Tele2" un SIA "Bite Latvija" - 24 stundas.

Vienlaikus Tauniņš sacīja, ka lietotājam ir jāiepazīstas ar sava elektronisko sakaru pakalpojuma līguma nosacījumiem, jo iespējams, ka vētra kā dabas katastrofa tajos ir noteikta par nepārvaramo varu, kuras gadījumā operators neatbild par līguma saistību neizpildi vai nepienācīgu izpildi.

Tāpat jāņem vērā, ka pie SPRK pakalpojumu lietotāji visbiežāk vēršas tad, kad nav izdevies atrisināt problēmsituāciju ar elektronisko sakaru pakalpojuma sniedzēju. Jebkuru sūdzību par elektronisko sakaru pakalpojumiem gadījumā galalietotājam vispirms ir jāvēršas ar rakstisku iesniegumu pie sava elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzēja. Ja saņemtā atbilde neapmierina, tad galalietotājam ir tiesības vērsties SPRK, rakstiski iesniedzot parakstītu iesniegumu.


Esiet atbildīgi par komentāriem! Jūsu izteikumi nedrīkst būt pretrunā ar LR likumdošanu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Lasīt visus komentārus

Atbilēt

Anonīmi komentāri

Pievienot

Rekomendējam



ARĪ KATEGORIJĀ

Sabiedrība LTRK pirmdien rīkos priekšvēlēšanu debates Rīgas mēra amata kandidātiem

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) 26.maijā organizēs priekšvēlēšanu debates Rīgas mēra amata kandidātiem, aģentūru LETA informēja LTRK.

Sabiedrība Tiesībsarga rekomendācijas Latvijas augstskolām seksuālās uzmakšānas mazināšanai

Tiesībsarga birojs šogad izstrādāja rekomendācijas Latvijas augstskolām, lai mazinātu seksuālās uzmākšanās riskus un nodrošinātu drošu studiju vidi.

Sabiedrība VIAA līdz šim centralizēto eksāmenu norisē nav konstatējusi pārkāpumus

Līdz šim centralizēto eksāmenu norisē Latvijas izglītības iestādēs nav konstatēti pārkāpumi, aģentūru LETA informēja Valsts izglītības attīstības aģentūras (VIAA) pārstāve Jana Veinberga.

Sabiedrība Jauni Rīgas attīstības virzieni - pilsēta 15 minūtes (+VIDEO)

Attīstītāji arvien biežāk piedāvā dzīvokļus, kas nav tikai dzīvojamās telpas, bet daļa no integrētas infrastruktūras.

Lasiet arī

Veselība Saeimas komisijā vērš uzmanību sakārtot publiskos iepirkumus veselības jomā

Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisijas sēdē šodien deputāti vērsa uzmanību uz publiskajiem iepirkumiem veselības jomā, tos ir jāsakārto un jāpaātrina.

Kriminālziņas Kurzemē aiztur kādu agresīvu dzērājšoferi-viltvārdi

Kurzemē sākts kriminālprocess pret dzērājšoferi-viltvārdi un piemērots 1350 eiro naudas sods, aģentūru LETA informēja Valsts policijas Sabiedrisko attiecību nodaļas speciāliste Madara Šeršņova.

Sabiedrība Iecienītākais atvaļinājumu laiks Latvijā – jūlija nogale un gadumija

Latvijā par iecienītāko atvaļinājumu laiku tradicionāli tiek uzskatīti gada siltākie mēneši jūlijs un augusts, tomēr vasara nav vienīgais iekārotākais atpūtas periods. Biznesa vadības un grāmatvedības sistēmā Jumis reģistrētie dati rāda, ka patiesībā atvaļinājumu līknē ir divi izteikti pīķi – viens vasarā, otrs gadumijas svētkos.

Sabiedrība LTRK pirmdien rīkos priekšvēlēšanu debates Rīgas mēra amata kandidātiem

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) 26.maijā organizēs priekšvēlēšanu debates Rīgas mēra amata kandidātiem, aģentūru LETA informēja LTRK.