• Rozālija,
  • Roze
Meklēšana MeklēšanaRSSFacebookZiņu lente


Laika ziņas
Facebook
Видео Video


Nav saņēmtas sūdzības par mobilo sakaru pieejamību aizvadītās vētras laikā

Teksta izmērs Aa Aa
Sabiedrība
LETA 23:33, 11.10.2023


Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) nav saņēmusi sūdzības par mobilo sakaru pieejamību 7. un 8.oktobra vētras laikā un pēc tās, sacīja SPRK Elektronisko sakaru un pasta departamenta direktors Ivars Tauniņš.



Viņš norādīja, ka nav normatīva, kas uzliktu par pienākumu elektronisko sakaru komersantiem nodrošināt pakalpojumu pieejamību vētras laikā.

Elektronisko sakaru komersanti darbojas konkurences apstākļos, un vērtē katras investīcijas lietderību. Šādu papildu risinājumu ieviešana, lai vienmēr būtu pieejams elektronisko sakaru pakalpojumus, visdrīzāk izraisītu tarifu pieaugumu, sacīja Tauniņš.

Tomēr, atbilstoši informācijas tehnoloģiju drošības likumam, elektronisko sakaru komersanti ir izstrādājuši rīcības plānus elektronisko sakaru tīkla nepārtrauktas darbības nodrošināšanai, kuri ietver elektronisko sakaru tīkla darbības atjaunošanas pasākumu aprakstu, un tie ietver arī bojājumu novēršanas laikus, risinājumus rezerves barošanas nodrošināšanai elektrības pārtraukumu gadījumos, kā arī citus pasākumus, lai pēc bojājumiem elektronisko sakaru pakalpojumi pēc iespējas ātrāk tiktu atjaunoti.

Tauniņš atzīmēja, ka komersanti SPRK iesniedz savas kvalitātes deklarācijas, un viens no punktiem ir "bojājumu novēršanas laiks stundās", ko komersanti apņemas nodrošināt. Interneta piekļuves pakalpojuma mobilā tīklā bojājumu novēršanas laiks SIA "Latvijas Mobilais telefons" ir 48 stundas, bet savukārt SIA "Tele2" un SIA "Bite Latvija" - 24 stundas.

Vienlaikus Tauniņš sacīja, ka lietotājam ir jāiepazīstas ar sava elektronisko sakaru pakalpojuma līguma nosacījumiem, jo iespējams, ka vētra kā dabas katastrofa tajos ir noteikta par nepārvaramo varu, kuras gadījumā operators neatbild par līguma saistību neizpildi vai nepienācīgu izpildi.

Tāpat jāņem vērā, ka pie SPRK pakalpojumu lietotāji visbiežāk vēršas tad, kad nav izdevies atrisināt problēmsituāciju ar elektronisko sakaru pakalpojuma sniedzēju. Jebkuru sūdzību par elektronisko sakaru pakalpojumiem gadījumā galalietotājam vispirms ir jāvēršas ar rakstisku iesniegumu pie sava elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzēja. Ja saņemtā atbilde neapmierina, tad galalietotājam ir tiesības vērsties SPRK, rakstiski iesniedzot parakstītu iesniegumu.


Esiet atbildīgi par komentāriem! Jūsu izteikumi nedrīkst būt pretrunā ar LR likumdošanu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Lasīt visus komentārus

Atbilēt

Anonīmi komentāri

Pievienot

Rekomendējam



ARĪ KATEGORIJĀ

Lasiet arī

Pasaule Zelenskis: Aptuveni 40% no Ukrainas armijas ieročiem ir pašu ražojums

Aptuveni 40% no Ukrainas bruņoto spēku ieročiem ir ražoti Ukrainā un pusgada laikā šai daļai vajadzētu pieaugt līdz 50%, parlamentā paziņojis Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis.

Kriminālziņas Policija aizturējusi astoņas personas saistībā ar medikamentu izplatīšanu

Saistībā ar medikamentu nelikumīgu izplatīšanu Valsts policija (VP) aizturējusi astoņas personas, kas darbojušās organizētā grupā un ir saistītas ar nezināmas izcelsmes zāļu izplatīšanu, nelikumīgu uzņēmējdarbību ievērojamā apmērā un noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanu lielā apmērā.

Sabiedrība Stiprā lietus dēļ Rīgā applūdušas vairākas ielas

Stiprā lietus dēļ ceturtdienas pēcpusdienā Rīgā applūdušas vairākas ielas, apstiprināja Rīgas domē.

Pasaule ASV loma ir izšķiroša, lai saglabātu stingru atbalstu Ukrainai

B. Braže ir pirmā Latvijas politiķe, kura uzstājās prestižajā Aspenas Drošības forumā.