Slimnīcas neto ieņēmumi šī gada pirmajā pusgadā sasniedza 4,9 miljonus eiro, kas ir par 322 000 eiro jeb 7,1% vairāk nekā iepriekšējā gada tādā pašā periodā.
Pusgada laikā medicīniskā palīdzība ambulatori sniegta 42 039 iedzīvotājiem, veiktas 2094 operācijas, bet stacionāros ārstējušies 1827 pacienti. Petronis atzīmēja, ka slimnīca šobrīd atgūstas pēc Covid-19 ietekmes un pacientu plūsmas pieaug, līdz ar to gan stacionāra pacientu, gan konsultāciju un operāciju skaits ir pieaudzis par 20-25%, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem.
Tomēr slimnīca saskaras ar būtisku materiālu, īpaši medikamentu un implantu, sadārdzinājumu, kā arī tai jārēķinās ar komunālo maksājumu un citu izmaksu kāpumu. Rezultātā medicīnas iestādes izdevumi sasnieguši 5,1 miljonu eiro. Petronis informēja, ka kopējās medicīnas materiālu un medikamentu izmaksas pieaugušas par vairāk kā 38%, bet komunālie maksājumi - par vairāk kā 80%.
Slimnīcā uzsākts unikāls projekts Latvijā "Pacientu skola" slimnieku un piederīgo izglītošanai un līdzestības stiprināšanai pirms endoprotezēšanas jeb locītavas nomaiņas operācijas. Tajā pacienti tiek klātienē aicināti iepazīties ar visu ārstniecības komandu, kas iesaistīta operācijas periodā un kas attiecīgi pastāsta, kas notiks pirmsoperācijas posmā, operācijas laikā un pēcoperācijas posmā. Kopumā jau novadītas trīs grupas, kurās piedalījušies 17 pacienti.
Plānots, ka slimnīcā tiks turpināts darbs pie Centrālās sterilizācijas un dezinfekcijas nodaļas procesu digitalizācijas, tiks uzlabots operāciju zāļu aprīkojums, piesaistīts profesionāls personāls, tostarp arī jauni rezidenti.
Tāpat slimnīcā tiks uzlabota pieejamība, proti, tiks uzstādīts jauns lifts un jauns pacēlājs uzņemšanas nodaļā, lai cilvēki ar kustību traucējumiem varētu ērtāk nokļūt slimnīcā.
Slimnīca strādā arī pie endoprotezēšanas rindu mazināšanas un medicīnas iestādes ieņēmumu un izdevumu optimizācijas. Viens no veidiem, kā to izdarīt, ir palielināt maksas pakalpojumu sniegšanas proporciju. Attiecībā uz izdevumu optimizēšana, slimnīca ir atdevusi autostāvvietas ārpakalpojumu sniedzējiem un skatās, ko vēl varētu darīt lietas labā.
Plānota arī zvanu centra pilnveide, sasniedzamības palielināšana, sabiedrības veselības pratības paaugstināšana, vienota Klientu apkalpošanas centra attīstīšana, pacientu pieredzes uzlabošana PREM kontekstā.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri