No šodienas 5. tramvajs kursēs maršrutā "Imanta - Mīlgrāvis", bet posmā no galapunkta "Iļģuciems" līdz Jūrmalas gatvei tiks organizēts 5T autobusa maršruts "Iļģuciems - Botāniskais dārzs" un tramvaja kustība šajā posmā tiks slēgta.
Pasažieriem tiks nodrošinātas iespējas pārsēsties starp maršrutiem pieturvietā "Botāniskais dārzs/Rīgas Stradiņa universitāte". Pārsēšanas laiks starp maršrutiem būs divas līdz trīs minūtes, atsevišķos reisos četras minūtes.
Pasažieriem veicot pārsēšanos no tramvaja uz 5T autobusu vai otrādi, ir jāveic katra brauciena reģistrācija. Papildus izmaksas šāda kārtība neradīs, jo līdz ar biļešu klāsta izmaiņām kopš šā gada sākuma, klientiem ir pieejamas mēneša biļetes par 30 eiro, kas paredzētas lietošanai visos transporta veidos, visās mēneša dienās. Tāpat pieejama 90 minūšu biļete, kas ļauj veikt neierobežotu pārsēšanās skaitu, pēdējo šīs biļetes reģistrāciju var veikt 89 minūtē un braukt līdz galapunktam.
Kā informēja uzņēmumā, "Rīgas satiksme" īsteno Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansētu projektu "Rīgas tramvaja infrastruktūras pielāgošana zemās grīdas tramvaja parametriem". Projekta laikā tiek veikta infrastruktūras pārbūve 5. tramvaja maršrutā.
Bez 5. tramvaja maršruta infrastruktūras pārbūves vēl plānots zemās grīdas tramvaja parametriem pielāgot 7. tramvaja līnijas infrastruktūru posmā no Centrāltirgus ielas līdz galapunktam "Ķengarags", kā arī pārbūvēt 11.novembra krastmalas un 13.janvāra ielas krustojumu.
Tāpat Projekta ietvaros tiks atjaunotas četras un izbūvēta viena apakšstacija, visas aprīkojot ar elektroiekārtām, ar mērķi nodrošināt atbilstošu jaudas padevi zemās grīdas tramvaja kustības nodrošināšanai.
Kopējās Projekta izmaksas plānotas 55,2 miljoni eiro, savukārt Kohēzijas fonda līdzfinansējums ir 85% apmērā no projekta attiecināmajām izmaksām jeb 38,78 miljoni eiro.
Jau ziņots, ka "Rīgas satiksmes" apgrozījums pērn, pēc provizoriskiem datiem, bija 168,703 miljoni eiro, kas ir par 4,7% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, bet kompānijas peļņa samazinājās 58,9% - līdz 1,255 miljoniem eiro.
"Rīgas satiksme" dibināta 2003.gadā, un tās statuss ir 100% Rīgas pilsētas pašvaldībai piederoša kapitālsabiedrība.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri