«Devāmies ar ģimeni pusdienās uz Cili Pizza Spice Home. Mūs apkalpoja viesmīle Linda,» sūdzību portālā atklāj Marija.
«Pieejot pie mūsu galda, viesmīle nesasveicinoties nolika menu kartes uz galda un tūlīt devās prom. Pienāca pie mums pēc 5 minūtēm pieņemt pasūtījumu. Par cik starp menu bija ieliktnis par to, ka šobrīd darbojas picu akcija, kur var iegādāties picu 42 cm izmērā par izdevīgām cenām, nospriedām iegādāties vienu no piedāvātajām picām.
Tas nebija mūsu vienīgais pasūtījums. Vēl iegādājāmies ēdienus no standarta menu kartes. Kad mēs palūdzām iegādāties picu no šī īpašā piedāvājuma, viesmīle teica, ka tas nav iespējams. Uz manu jautājumu — kādēļ, saņēmu atbildi — ka tādi noteikumi un, ja man ir tālāki jautājumi, lai runāju ar «vadību». Palūdzu pasaukt «vadību». Atnāca «vadība» un paskaidroja, ka šīs picas var iegādāties tikai līdzņemšanā, jo tās esot ļoti lētas, un restorānam tas neesot izdevīgi, tādēļ šīs picas var tikt pasniegtas tikai kastēs.
Saņemot atbildi, mēs pasūtījām tādu pašu picu citā izmērā par citu cenu, iegādājamies arī citus ēdienus un dzērienus no menu kartes. Lieki piebilst, ka viesmīle Linda mūs ignorēja aptuveni 15 minūtes, un, lai pasūtītu ēdienu, man bija viņai jāiet pakaļ pie bāra letes.
Saņemot ēdienu, konstatējām, ka vienā no picām ir mats. Gaidījām, kad viesmīle paradīsies zāle, bet par cik tas nenotika (zālē bija vēl viens galdiņš ar klientiem), es ar picu rokās devos pie bāra letes, kur paskaidroju situāciju «vadībai». "Vadība«paņēma picu, neko nepasakot un nozuda pieliekamajās telpās. Devos atpakaļ pie galda. Par cik apetīte bija izbojāta, nolēmām norēķināties un doties prom.
Viesmīle Linda joprojām mūs ignorēja. Mans tēvs piecēlās un devās uz bāra letes pusi, lai norēķinātos un dotos prom. Viesmīle Linda sāka viņam izteikt aizskarošus vārdus attiecībā uz mani, kuri bija šādi: «Ja jūsu meitai ir problēmas ar nerviem, viņai tas nav jāizrāda šeit. Un viņai būtu jāiet ārstēties.»
To dzirdot, es pienācu pie viesmīles Lindas un pajautāju, vai viņai ir kas sakāms man, uz ko saņēmu atbildi, ka man būtu jāmaina attieksme pret viņu. Tajā brīdī pateicu, ka mēs vairs nevēlamies palikt šeit, un mēs neapmaksāsim picu, kurā tika atrasts mats, lai arī no picas bija apēsta 1/6 daļa. Kā paskaidrojums tam bija tas, ka es nezinu, kur tā pica tagad ir un kas ar to ir izdarīts, jo «vadība» to vienkārši savāca, bez jebkāda paskaidrojuma. Viesmīle Linda pasteidzās paaugstinātā tonī man atgādināt vēlreiz par manu veselības stāvokli, un pateica man, ka man būtu jāēd restorānā McDonalds. Pēc šīs frāzes sapratu, ka turpmāku komunikāciju es nevēlos turpināt ar šo cilvēku.
Vēl viesmīle Linda visas sarunas laikā izcēla to, ka viņa ir savas lietas profesionāle, jo strādā nu jau 12 gadus šajā amatā. Es pati strādāju apkalpošanas sfērā un zinu, ko nozīmē cilvēku apkalpošana, un zinu, ka viesmīle Linda pārkāpa vairākus kritērijus šajā. Ejot prom no restorāna viesmīle Linda skaļi bļaujot aizskāra mani un manu ģimeni. Lūdzu risināt šo situāciju, jo tā tas nedrīkst palikt. Es un mana ģimene jūtas ļoti aizskarta.«
Interesanti, ka uz sūdzību atbildējusi arī pati visā vainotā viesmīle. Lūk, viņas atbilde:
«Sveiki, šeit Linda, gaidīju šo sūdzību, tik gari gan nerakstīšu, jo nav laika šādām muļķībām klienti bija ļoti nepieklājīgi sīkumos nav ko rakstīt, jo tāpat neliksies mierā, acīmredzot dzīvē nav svarīgāku lietu ar ko nodarboties. Jebkurš viesmīlis mani saprastu un kolēģiem bija prieks ka tos aizstāveju nevis padevos kārtējai ņirgāšanās epizodei. Lai veicas Marijai un viņas ģimenei! Žēl ka nevaru pievienot bildi ar galīgi nocūkotu galdu, ko, šie klienti man atbildēja, esot izdarījuši speciāli, tad jau jauki cilvēki Latvijā dzīvo. Veiksmi tālākā restorānu apmeklēšanā!»