EDzL pārstāvji norādīja, ka ziemas periodā pamattrases būvniecībā ir plānots koncentrēties uz būvmateriālu piegādi. Būvdarbi sāksies ar būvlaukuma un pagaidu reģionālā biroja iekārtošanu aptuveni 10,5 kilometru attālumā no Iecavas centra, virzienā uz Vārpām jeb Baldoni, aptuveni kilometra attālumā no valsts vietējas nozīmes autoceļa Iecava-Baldone-Daugmale (V9).
Būvlaukuma iekārtošana paredz būvdarbu teritorijas norobežošanu un pagaidu reģionālā ofisa ierīkošanu būvlaukumā. Būvtehnikas mobilizācija objektā plānota tuvākajā laikā, kad arī tiks sākta pievedceļa izbūve. Savukārt, kad būs labvēlīgi laika apstākļi, ziemā būvdarbu zonā sāksies pamattrases teritorijas sagatavošanas darbi, tostarp celmu likvidēšana, zemes slāņa noņemšana un citi.
Vienlaikus EDzL informēja, ka aptuveni 16 hektāru lielajā teritorijā nepieciešams veikt sprādzienbīstamo materiālu pārbaudi. Tāpat teritorijā atrodas mājas un saimniecības ēkas, kuru demontāžu paredzēts veikt līdz šā gada martam.
Komentējot, kad varētu sākt vest uz būvmateriālu bāzi nepieciešamos minerālmateriālus, EDzL skaidroja, ka no šā gada marta plānota darbu sākšana pie būvlaukuma pamatnes izbūves. Savukārt līdz aprīlim, kamēr sāksies plašāka mēroga būvdarbi, kravas transporta intensitātes palielinājums nebūs būtisks - piegādes uz būvlaukumu veiks līdz desmit kravas transporta vienībām diennaktī pa vienu transporta maršrutu.
EDzL norādīja, ka pamattrases būvlaukums tiks veidots kā uzbērums, lai sasniegtu aptuveni tādu pašu augstumu kā plānotajai "Rail Baltica" pamattrasei. Darbi ietvers caurteku izbūvi, grunts apmaiņu un laukuma uzbēruma izveidi aptuveni 16 hektāru platībā.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri