"RB Rail" informē, ka projekta nacionālais ieviesējs "Rail Baltic Estonia" ir parakstījis līgumu ar AS "Trev-2 Grupp" par projektēšanas un būvniecības darbiem vēl 14 kilometru garumā, kas aptver posmu Kerpla-Selja Raplas apriņķī.
"Trev-2 Grupp nodrošinās gan projektēšanas, gan būvniecības darbus dažādiem infrastruktūras elementiem šajā posmā. Tas ietver Ahekennu un Nelvas viaduktus, kas nodrošinās vietējos transporta savienojumus ar jauno dzelzceļa koridoru, kā arī Kerplas ekoduktu un Kotjas zaļo tiltu, lai savvaļas dzīvnieki varētu droši pārvietoties.
Līgums paredz arī dzelzceļa tiltu izbūvi pār Velizes un Nurtu upēm, kā arī Lihuveski dzīvnieku tuneļa izveidi. Šīs būves tiks īstenotas kā daļa no pamattrases projektēšanas un būvniecības darbiem.
Kerpla-Selja posma projektēšanas un būvniecības līguma vērtība ir 67,6 miljoni eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN). Darbi turpināsies līdz 2028.gada beigām, tostarp līdz 2027.gadam plānots pabeigt vismaz astoņus kilometrus pamattrases uzbēruma.
Būvniecības līgums tiek finansēts no Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta (EISI) un Igaunijas budžeta.
Latvijā pilna mēroga darbi dzelzceļa projekta "Rail Baltica" pamattrasē varētu sākties šogad martā vai aprīlī. Savukārt Lietuvā patlaban tiek būvēti 46,3 kilometri "Rail Baltica" pamattrases un civilās inženierbūves no Kauņas līdz Panevēžai. Būvniecības darbiem Lietuvā līdz šī gada beigām jāpaplašinās līdz 114 kilometriem, aptverot 43% no visa pirmā posma līnijas, liecina informācija Lietuvas Satiksmes ministrijas mājaslapā.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri