• Liāna,
  • Lilija
Meklēšana MeklēšanaRSSFacebookZiņu lente


Laika ziņas
Facebook
Видео Video


Konkursā par diasporai nozīmīgas informācijas atspoguļošanu sadalīs 54 000 eiro

Teksta izmērs Aa Aa
Sabiedrība
LETA 10:24, 13.11.2022


Kultūras ministrija (KM) konkursā par daudzpusīgas diasporai nozīmīgas informācijas atspoguļošanu diasporas masu medijā plāno sadalīt 54 000 eiro, liecina informācija ministrijas tīmekļvietnē.


Foto: LETA

Pretendentam jāapņemas nodrošināt Latvijas diasporai nozīmīgu aktualitāšu, norišu un procesu daudzveidīgu vērtējumu un starpnozaru diskusiju atspoguļošanu diasporas masu medijā latviešu valodā, kā arī nodrošināt regulāru informācijas izplatīšanu diasporai tās mītnes zemēs par diasporai aktuālām sabiedriski nozīmīgām norisēm pasaulē un Latvijā.

Konkursa uzvarētājam būs arī jāveido un jāpublicē profesionāļu diskusijas par Latvijas diasporā aktuālām tēmām, jānodrošina profesionāla diasporas medija satur un regulāra periodiska publicēšana drukātā formātā vai interneta vidē, kā arī jānodrošina profesionālu žurnālistu un ārštata autoru iesaisti diasporas aktuālo norišu atspoguļošanai.

KM norāda, ka diasporas medijs nolikuma izpratnē ir publiski pieejama, iknedēļas periodiski publicēts atsevišķs drukas izdevums vai regulāri ik nedēļas vairākkārtēji aktualizēta platforma interneta vidē ar atsevišķu patstāvīgu redakciju, unikālu zīmolu un mērķauditoriju, kas savā darbībā piemēro medija ētikas kodeksu un nodrošina daudzveidīgas informācijas radīšanu par diasporas procesiem, aktualitātēm, norisēm, notikumiem, vērtējumiem, viedokļiem un tās pieejamību plašai auditorijai.

Paredzēts, ka finansējums tiks piešķirts uz trīs gadiem. Pieejamais finansējums vienam pretendentam ir 9000 eiro gadā.

Konkursa pieteikumi jāiesniedz līdz 8.decembra plkst.17.15.


Esiet atbildīgi par komentāriem! Jūsu izteikumi nedrīkst būt pretrunā ar LR likumdošanu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Lasīt visus komentārus

Atbilēt

Anonīmi komentāri

Pievienot

Rekomendējam



ARĪ KATEGORIJĀ

Sabiedrība Āboltiņa nekomentē iespējamo aicinājumu viltot Saeimas vēlēšanu rezultātus

Vēstnieces amats liedzot Solvitai Āboltiņa komentēt iekšpolitikas norises, tostarp iespējamo aicinājumu 12.Saeimas viltot Saeimas vēlēšanu rezultātus viņai par labu.

Sabiedrība Aptauja: kādas skolas ir piemērotas skolēniem un vecākiem Latvijā (+VIDEO)

Kā nozīmīgus izvēles kritērijus min profesionāli skolotāji.

.

Sabiedrība Trīs lietas, ko vēlas darbinieki

Katrs piektais uzņēmums seko līdzi darbinieku vēlmēm, veicot ikgadējos darbinieku apmierinātības mērījumus. Pārliecinošs vairākums - 91% aptaujāto uzņēmumu - darbinieku labbūtības iniciatīvām atvēl līdz 10 000 EUR gadā, 7% uzņēmumu darbinieku labbūtībai atvēlētais gada budžets ir 10 001 - 30 000 EUR robežās, savukārt pavisam niecīga uzņēmumu daļa (0,29%) - velta vairāk nekā 100 000 EUR ik gadu.

Sabiedrība Rožukalnei atstājot amatu, SEPLP meklēs jaunu sabiedrisko mediju ombudu

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (SEPLP) rīkos konkursu jauna sabiedrisko mediju ombuda ievēlēšanai, jo līdzšinējā ombude Anda Rožukalne nolēmusi amatu atstāt, informē SEPLP pārstāvji.

Lasiet arī

Sabiedrība "Google" un "Facebook" atņem reklāmu! Latvijas mediji lūdz palīdzību no valsts

"Latvijas reklāmas tirgus ikgadējais kritums par aptuveni 15%- 20% sāk veidoties par būtisku draudu oriģinālsatura veidošanai Latvijā un latviešu valodā", konstatē Latvijas Raidorganizāciju Asociācijas izpilddirektors Andris Ķēniņš.

Ekonomika LRA: COVID-19 skar gan cilvēku, gan mediju finanšu veselību un stabilitāti

Kaut arī lokālo mediju patēriņš pēdējo nedēļu laikā ir strauji audzis, ziņu meklējumi internetā palielinājušies pat līdz 350%, tomēr reklāmas nozare ir piedzīvojusi strauju kritumu – Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) biedri ziņo par līdz pat 70% pasūtījumu apjoma mazināšos,” informē “Omnicom Media Group” un LRA valdes loceklis Kārlis Zembergs.