Elektroenerģijas cenu svārstības ietekmē arī klientu paradumus, jo gala lietotāji vēlas lielāku prognozējamību. "To klientu īpatsvars, kuri izvēlas produktus par fiksētām cenām, mūsu portfelī manāmi pieauga. Tajā pašā laikā ir arī pietiekami daudz klientu, kuri elektroenerģiju turpina iegādāties par biržai piesaistītām cenām," teica Mertens.
Viņš skaidroja, ka, runājot par uzņēmumiem, kuriem ir liels elektroenerģijas patēriņš, pareizais risinājums ir kombinācija starp abiem šiem produktiem, nevis tikai viens vai otrs. "Arī mūsu šā gada uzdevums ir klientu ar lielu elektroenerģijas patēriņu izglītošana, kādas ir iegādes stratēģijas, lai visas olas neliktu vienā grozā," stāstīja "Enefit" vadītājs.
Jautāts, vai ir vērojams arī tas, ka saistībā ar elektroenerģijas cenu pieaugumu klienti kļuvuši taupīgāki, Mertens teica, ka kopējais elektroenerģijas patēriņš pērn Latvijā samazinājās.
"Tas bija saistīts gan ar taupības, gan energoefektivitātes pasākumiem, kā arī ar pašģenerācijas apjoma pieaugumu, kas daļēji aizstāja caur tīkliem piegādāto elektrību. Visiem šiem faktoriem bija sava loma," norādīja Mertens.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri