Koncerna pārstāvji pauda, ka kopš oktobra novērots būtisks pieaugums pēc "Kāruma" sieriņiem, un novembrī "Food Union" klienti "Kārums" produktus savos virtuālajos grozos ielika vēl divas reizes biežāk nekā mēnesi iepriekš.
Jau ziņots, ka "Food Union" šogad sāka ražot trīs dažādu garšu jogurta sieriņus ar vaniļas, mango un zemeņu garšām un citus jaunus produktus, to attīstībā investējot 100 000 eiro.
Tāpat ziņots, ka "Food Union" uzņēmumu apgrozījums Latvijā pagājušajā gadā bija 114,3 miljoni eiro, kas ir par 6% mazāk nekā 2018.gadā, informēja koncerna pārstāvji.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri