Pagājušā gada oktobrī Bērnu slimnīcā uzstādīti septiņi pašapkalpošanās kioski, kas nodrošina modernu un ērtu pacientu reģistrācijas procesu pirms ārsta apmeklējuma vai plānotā izmeklējuma. Šī sistēma ļauj efektīvi organizēt pacientu plūsmu un atvieglo klientu apkalpošanas speciālistu darbu, vienlaikus modernizējot slimnīcas iekšējos procesus. 2025.gadā no vairāk nekā 150 tūkstošiem vizīšu Ambulatorajā veselības centrā teju 30 tūkstoši izmantojuši pašreģistrācijas iespēju. Veiksmīgo pašreģistrāciju skaits turpina palielināties, šī gada jūnijā sasniedzot 28,2%.
Pašreģistrācijas kioski ļauj pacientiem no 14 gadu vecuma vai viņu likumiskajiem pārstāvjiem patstāvīgi reģistrēties vizītei, identificējoties ar ID karti vai pasi. Pacientu pašreģistrēšanās procesa automatizēšana būtiski samazina reģistrācijas un gaidīšanas laiku pirms ārsta vizītes vai plānotā izmeklējuma, uzlabojot pacientu pieredzi. "Pacienti, kas bija spiesti gaidīt pie reģistratūras rindā līdz pat 10 minūtēm, šobrīd var veikt reģistrāciju vizītei vienas minūtes laikā, kas ir vidējais pacienta pašreģistrācijas laiks, un doties tieši uz speciālista kabinetu. Ja nepieciešams saņemt skaidrojumu reģistratūrā, pacienti negaida ilgāk par 3-5 minūtēm. Mēs plānojam papildināt pašreģistrācijas kiosku funkciju klāstu, un nākotnē varēs arī ērti un ātri veikt apmaksu tajos gadījumos, ja pacients nāk uz maksas pakalpojumiem," stāsta Bērnu slimnīcas Klientu vadības daļas vadītāja Inita Elizabete Lāma.
Pašreģistrācijas kioski uzstādīti vairākās Bērnu slimnīcas reģistratūrās un Neatliekamās medicīnas centrā. To pieejamība samazina administratīvo slogu un darbinieku izmaksas, jo ir mazāka nepieciešamība pēc personāla iesaistes reģistrācijā. Šo procesu efektivizācija un digitalizācija uzlabo pacientu plūsmas pārvaldību un iespēju analizēt apkalpošanas datus. Bērnu slimnīca aicina ārstniecības speciālistus izmantot elektronisko nosūtījumu - tas ir viens no svarīgiem digitalizācijas soļiem, kas padara ērtāku pacientu iespēju izmantot pašreģistrācijas kioskus un saņemt pakalpojumu vislabākajā veidā. E-nosūtījuma izmantošana palīdz arī izvairīties no pārpratumiem, kas var rasties, ja nosūtījumu piemirsies paņemt līdzi, kā arī ļauj savlaicīgi pārliecināties par derīga nosūtījuma esamību.
Lai pašreģistrācija būtu veiksmīga, jābūt līdzi derīgai pacienta pilnvarotā pārstāvja pasei vai ID kartei un e-nosūtījumam (pakalpojumiem, kuriem ir nepieciešams nosūtījums). Neatliekamās medicīnas centrā pašreģistrācijas kioskā nepieciešama tikai pacienta pase vai ID karte.
Pašapkalpošanās kiosku projekta īstenošana notikusi ar Latvijas Atveseļošanās fonda un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) finansiālu atbalstu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri