Kā norāda "Mixd Group" līdzīpašnieks Artūrs Forsts, ar šo soli grupa turpina stiprināt savas pozīcijas reģionālajā mediju un komunikācijas tirgū, paplašinot savu pakalpojumu klāstu līdz pilna servisa integrētai komunikācijas platformai - no digitālās reklāmas, mediju plānošanas un radošajiem risinājumiem līdz sabiedrisko attiecību stratēģijām.
"Mūsu mērķis ir veidot aģentūru grupu, kas mūsdienu komunikācijas izaicinājumus spēj risināt visaptveroši - radoši, precīzi un stratēģiski," uzsver "Mixd Group" līdzīpašnieks Artūrs Forsts. Viņaprāt, šī sadarbība ir būtisks pagrieziena punkts, kas ļauj ciešāk integrēt sabiedrisko attiecību risinājumus "Mixd Group" kopējā piedāvājumā, lai mērķtiecīgāk turpinātu izaugsmi arī ārpus Latvijas robežām.
Sabiedrisko attiecību aģentūra "Aged not Aged" nodrošina pilna spektra komunikācijas un zīmolvedības pakalpojumus, tostarp reputācijas vadību, krīzes komunikāciju, mediju attiecības, pasākumu organizēšanu un influenceru mārketingu.
SIA "Aged not Aged" dibināta 2024.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. No 2024.gada 16.augusta uzņēmuma līdzīpašnieki ir Šverna (66%) un "Mixd Group" (34%).
SIA "Mixd Group" darbojas kopš 2022.gada, un to vada līdzīpašnieki - Forsts un Jānis Berķis. Šobrīd "Mixd Group" veido četras specializētas aģentūras - "Mixd Performance", kas fokusējas uz e-komerciju digitālo mārketingu, "Dingo & Schwarz" ar radošiem risinājumiem un zīmolu stratēģijām, "Fluxd Media", kas nodarbojas ar mediju plānošanu un analītiku, un "Aged not Aged", kas specializējas sabiedriskajās attiecībās un reputācijas vadībā.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri