Līdz ar "Medemciems" dzelzceļa stacijas atvēršanu tiks slēgta līdzšinēja dzelzceļa stacija "Baloži".
LDz informē, ka dzelzceļa stacija "Dauderi" atrodas Skultes dzelzceļa līnijā, Rīgā, starp dzelzceļa stacijām "Sarkandaugava" un "Mangaļi". Savukārt jaunizbūvētā stacija "Šmerlis" atrodas Siguldas dzelzceļa līnijā, Rīgā, starp dzelzceļa stacijām "Čiekurkalns" un "Jugla", bet dzelzceļa stacija "Medemciems" atrodas Olaines novadā netālu no Medemciema.
LDz aicina dzelzceļa pasažierus ņemt vērā gaidāmās izmaiņas un sekot līdzi pasažieru pārvadātāja AS "Pasažieru vilciens" (PV) aktuālajam vilcienu kustības grafikam.
Jaunu dzelzceļa staciju izveide un esošo staciju pārcelšana tiek plānota sadarbībā ar "Autotransporta direkcija" (ATD), pasažieru pārvadātāju un vietējām pašvaldībām, analizējot iedzīvotāju blīvumu, ikdienas paradumus un mobilitātes vajadzības, kā arī izvērtējot esošo staciju un pieturas punktu funkcionalitāti, noslodzi un atrašanās vietu.
Jaunizbūvētajās stacijās pasažieru platformas ir aprīkotas ar nojumēm, soliņiem, apgaismes un apziņošanas sistēmu un nepieciešamo dzelzceļa satiksmes izmantošanai.
LDz pārstāvji iepriekš norādīja, ka LDz līdz 2025.gada vidum plāno ieviest pagaidu platformu risinājumus 15 dzelzceļa stacijās, kas nav iekļautas pašreizējā peronu modernizācijas projektā.
LDz skaidroja, ka pagaidu risinājumi ir nepieciešami stacijās, kuru modernizācija ir paredzēta "Rail Baltica" projektā, jo projekta ieviešana kavējas. Tās ir deviņas stacijas - Rīgas Centrālā stacija, Torņakalns, Zasulauks, Depo, Vagonu parks, Jāņavārti, Daugmale, Salaspils un Saulkalne.
Risinājumi ērtākai iekāpšanai vilcienā ir nepieciešami vēl sešās stacijās - Rumbula, Dārziņi, Cena, Inčupe, Kūdra un Kaibala. Šīs stacijas netika iekļautas peronu modernizācijas projektā, jo tās bija plānots slēgt nelielās pasažieru plūsmas dēļ.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri