• Indriķis,
  • Ints,
  • Namejs
Meklēšana MeklēšanaRSSFacebookZiņu lente


Laika ziņas
Facebook
Видео Video


Pētīs Latvijas iedzīvotāju mediju satura lietošanas paradumus

Teksta izmērs Aa Aa
Sabiedrība
LETA 20:41, 11.08.2024


Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) izsludinājusi iepirkumu pētījumam par Latvijas iedzīvotāju mediju satura lietošanas paradumiem, liecina informācija Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS). Paredzamā līgumcena ir 20 661 eiro.



Pakalpojuma izpildes termiņš plānots no līguma abpusējas parakstīšanas dienas līdz 2024.gada 2.decembrim.

Pretendentam jābūt ne mazāk kā trīs gadu pieredzei laikā no piedāvājuma iesniegšanas dienas līdzvērtīgu sabiedrisko pētījumu vai pakalpojumu jomā. Tāpat pretendentam iepriekšējo trīs gadu laikā jābūt kvalitatīvi veikušam vismaz divus līdzvērtīgus sabiedriskos pētījumus.

Līdztekus pretendentam jānodrošina vismaz viena projekta vadītāja piesaiste, kā arī jānodrošina, ka projektā iesaistītajām personām ir teicamas latviešu valodas zināšanas.

Paredzēts, ka pētījums aptvers visu Latvijas teritoriju. Kopējais respondentu skaits aptaujā paredzēts ne mazāks kā 1200, un aptaujas mērķa grupas ir visi Latvijas iedzīvotāji vecuma grupā no 16 gadiem un vecāki, tajā skaitā mazākumtautību Latvijas iedzīvotāji un jaunieši vecumā no 16 līdz 30 gadiem. Tāpat pētījumā atsevišķā sadaļā tiks ietverts vismaz piecu ekspertu vērtējums par pētījuma aptaujā uzdotajiem jautājumiem.

Pieteikumu iesniegšanas termiņš ir 22.augusts.


Esiet atbildīgi par komentāriem! Jūsu izteikumi nedrīkst būt pretrunā ar LR likumdošanu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Lasīt visus komentārus

Atbilēt

Anonīmi komentāri

Pievienot

Rekomendējam



ARĪ KATEGORIJĀ

Sabiedrība IeM analizē šūnu apraides paziņojumu nenonākšanu līdz adresātiem

Iekšlietu ministrijas (IeM) Informācijas centrs kopā ar tehniskajiem sistēmas izstrādātājiem sācis analizēt situācijas, kurās šūnu apraides paziņojums nav sasniedzis saņēmējus, informēja ministrija.

Sabiedrība Vasarā bērnu pieskatīšana valstī kļūst par ikdienas izaicinājumu (+VIDEO)

"Tas norāda uz plaisu starp ģimeņu vajadzībām un darba vides atbalsta mehānismiem".

Sabiedrība «Presidential Alert» Latvijā? VUGD skaidro paziņojuma izcelsmi

Šūnu tehnoloģijas trauksmes paziņojuma nosaukums un valoda ir atkarīga no mobilo telefonu operētājsistēmas izstrādātāju īpatnībām, taču patlaban valstij nav iespējams to mainīt pēc saviem ieskatiem, aģentūrai LETA atzina Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā (VUGD).

Sabiedrība Sākas vilku medību sezona, atļauts nomedīt 370 vilkus

Valsts meža dienests patur tiesības samazināt nomedījamo vilku skaitu atbilstoši medību sezonas laikā iegūtajiem datiem par vilku populācijas stāvokli.

Lasiet arī

Sabiedrība Medijpratība ir zemāka mazākumtautību iedzīvotāju un senioru vidū

Medijpratība ir zemāka mazākumtautību iedzīvotāju un senioru vidū, secināts Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) pētījumā par Latvijas iedzīvotāju medijpratību.

Sabiedrība Līdz 10% iedzīvotāju pēdējā gada laikā vērsušies medija redakcijā

Līdz 10% Latvijas iedzīvotāju pēdējā gada laikā ir nosūtījuši kādai masu medija redakcijai vai mediju ētiku uzraugošām institūcijām vēstuli, e-pastu vai komentāru, liecina Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) pētījums par Latvijas iedzīvotāju medijpratību.

Sabiedrība Medijiem iesaka izvairīties no reāliem un arī no šķietamiem interešu konfliktiem

Latvijas Mediju ētikas padome (LMĒP) ir sniegusi atzinumu par oktobra sēdē skatīto sūdzību par "Delfi TV" raidījumu, kā arī Latvijas Televīzijas (LTV) raidījuma "Kultūršoks" epizodi.

Sabiedrība Pētījums: iedzīvotāji nereti nespēj atpazīt uzticamus informācijas avotus

Augsti prioritārs medijpratībā izglītojošo pasākumu temats ir uzticamu resursu atpazīšana, jo daļa iedzīvotāju pat reālu saturu atzīst par viltotu un neuzticamu, tostarp, neuzticētos Aizsardzības ministrijas e-pasta adresei vai "Facebook" lapai, secināts Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) pētījumā par Latvijas iedzīvotāju medijpratību.