• Ēriks,
  • Inese,
  • Inesis
Meklēšana MeklēšanaRSSFacebookZiņu lente


Laika ziņas
Facebook
Видео Video


«Škoda Vagonka» līdz jūlija beigām apņēmusies nodrošināt visus elektrovilcienus

Teksta izmērs Aa Aa
Sabiedrība
LETA 08:27, 09.07.2024


Čehijas uzņēmums "Škoda Vagonka" līdz šī gada jūlija beigām ir apņēmies nodrošināt atlikušo septiņu jauno elektrovilcienu piegādi, aģentūrai LETA sacīja "Škoda Vagonka" pārstāvji.


Foto: LETA

Uzņēmumā atzīmēja, ka ražošana notiek atbilstoši plānam, papildinot, ka Latvijā "Škoda Vagonka" tuvojas piecu jaunu vilcienu montāžas pabeigšanai.

Tomēr "Škoda Vagonka" pārstāvji piebilda, ka ir norādes par dažām piegādes problēmām no uzņēmuma piegādātājiem saistībā ar dažām komponentēm, taču "Škoda Vagonka" aktīvi pārvalda situāciju, lai mazinātu iespējamos ietekmes riskus.

"Škoda Vagonka" ikdienā sazinās ar PV, kā arī uzņēmums ir apņēmies nodrošināt atlikušo vilcienu piegādi grafikā.

Savukārt PV pārstāvji aģentūrai LETA apstiprināja, ka PV no "Škoda Vagonka" līdz šim ir saņēmis 25 no paredzētajiem 32 jaunajiem elektrovilcieniem.

Līdz jūlija beigām "Škoda Vagonka" PV jānodod septiņi elektrovilcieni.

LETA jau vēstīja, ka 2023.gada decembra vidū PV sāka pasažieru pārvadājumus ar jaunajiem "Škoda Vagonka" elektrovilcieniem. Pirms tam vilcieni tika ilgstoši testēti un izmēģināti Latvijas dzelzceļa infrastruktūrā. Neraugoties uz to, jaunos vilcienus pērn decembrī un šā gada janvārī regulāri piemeklēja dažādas ķibeles.

Pirmie divi Čehijas uzņēmumā "Škoda Vagonka" ražoto jauno elektrovilcienu vagoni Rīgā tika nogādāti 2022.gada jūnijā.

Katrs elektrovilciens sastāv no četriem vagoniem. Viena elektrovilciena garums ir 109 metri. Katrā vilcienā ir sēdvietas 436 pasažieriem un stāvvietas 454 pasažieriem. Vilcienos ir viena līmeņa iekāpšana no paaugstinātajām pasažieru platformām.

Visa projekta kopējās izmaksas paredzētas 257,889 miljonu eiro apmērā.

PV ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš PV 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.


Esiet atbildīgi par komentāriem! Jūsu izteikumi nedrīkst būt pretrunā ar LR likumdošanu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Lasīt visus komentārus

Atbilēt

Anonīmi komentāri

Pievienot

Rekomendējam



ARĪ KATEGORIJĀ

Sabiedrība Ukrainā kritis trešais Latvijas brīvprātīgais karavīrs

Ukrainā kritis Latvijas brīvprātīgais karavīrs Ņikita Tarenovs ar segvārdu "Latvietis", līdz ar to kopš Krievijas plaša mēroga iebrukuma dzīvību zaudējis jau trešais Latvijas brīvprātīgais.

Sabiedrība Kad latvieši dod priekšroku atpūtai: jauns pētījums (+VIDEO)

Atvaļinājumi lielā mērā ir pieskaņoti skolēnu brīvlaikiem.

Sabiedrība Karaskolai Maltā plānots piešķirt ģenerāļa Pētera Radziņa vārdu (+VIDEO)

Vispārizglītojošo priekšmetu studijas tiks apvienotas ar militāro prasmju un vērtību apguvi.

Lasiet arī

Ekonomika No Bolderājas uz Siguldu varēs doties ar vilcienu, kas darbināms ar akumulatoru

Bateriju minimālam nobraukumam bez uzlādes jābūt aptuveni 100 km.

Sabiedrība Otrdienas rītā iespējama vilcienu atcelšana dzelzceļa posmā Saulkrasti-Skulte

Otrdienas rītā vilciena tehnisku iemeslu dēļ iespējama vilcienu atcelšana dzelzceļa posmā Saulkrasti-Skulte, tviterī informē AS "Pasažieru vilciens" pārstāvji.

Sabiedrība Šodien kavējas vilcieni Jelgavas virziena līnijā

Pirmdien kavējas vilcieni Jelgavas virziena līnijā, liecina AS "Pasažieru vilciens" (PV) publiskotā informācija.

Ekonomika Latvijas pasažieru dzelzceļa pārvadājumi joprojām ir lielākie Baltijā (+VIDEO)

Šobrīd AS "Pasažieru vilciens" no ražotāja "Škoda Vagonka" ir saņēmusi 19 jaunos elektrovilcienus.