Tāpat SM atzīmēja, ka ministrs sagaida proaktīvu rīcību un ātrus rezultātus, lai novērstu šo radušos krīzi pasažieru pārvadājumos ar vilcieniem.
AS "Pasažieru vilciens", Autotransporta direkcija, "Latvijas dzelzceļš", Valsts dzelzceļa tehniskā inspekcija un Satiksmes ministrija strādās kopā, lai novērstu "Škoda Vagonka" elektrovilcienu radītās sekas, norādīja ministrijā.
Šogad 12.janvārī "Škoda Vagonka" aprēķinātais sods par savlaicīgu jauno elektrovilcienu defektu nenovēršanu garantijas laikā bija 95 000 eiro, bet ar katru dienu, kad "Škoda Vagonka" kavē līgumā noteikto defektu novēršanas termiņu, soda naudas apmērs pieaug.
Garantijas laikā elektrovilcieniem konstatētie defekti piegādātājam "Škoda Vagonka" ir jānovērš noteiktā termiņā no paziņojuma saņemšanas, tostarp "A" līmeņa defekti ir jānovērš 24 stundu laikā, savukārt "B" līmeņa defekti - 72 stundu laikā.
"Par konstatēto "A" līmeņa defektu, kad vilciens nevar piedalīties kustība, var piemērot sodu 1500 eiro apmērā par katru kavēto dienu kopš termiņa, kad šos defektus vajadzēja novērst, savukārt "B" līmeņa defektiem, kas ir mazāki un netraucē vilciena kustību, var piemērot 500 eiro par katru kavēto dienu," minēja "Pasažieru vilciena" valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis.
Tāpat ziņots, ka Briškens ir uzdevis organizēt pilna apjoma ārēju auditu, lai izvērtētu jauno pasažieru elektrovilcienu iepirkumu procesu. Ministrs vēlas, lai tiktu vērtēta tehniskās specifikācijas sagatavošana, vilcienu pieņemšana, ekspluatācijas sākšana un iesaistīto personu atbildība.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri