Viņš norādīja, ka atceltie reģionālo autobusu reisi ir ļoti sāpīga problēma, taču izskatās, ka nav ātra un viegla risinājuma.
Tāpat, pēc viņa teiktā, ņemot vērā, ka joprojām bieži nākas dzirdēt par atceltiem reģionālo autobusu reisiem, ATD pārāk labi šobrīd nesokas ar līgumu izmaiņām vai vienošanos ar komersantiem par iespējamu reisu pārdali. "Es nevaru ATD vietā lemt par līgumu korekcijām," sacīja Briškens.
Vienlaikus viņš arī atzīmēja, ka diskusijas ar ATD joprojām turpinās un no direkcijas tuvākajā laikā tiek gaidīta ļoti izlēmīga rīcība.
Tāpat ministrs norādīja, ka arī no jauna izsludinātajā iepirkumā par tiesību piešķiršanu sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanai ar autobusiem reģionālās nozīmes maršrutos, ir saglabājušās vecās problēmas - atkal ir vājā sodu interpretācija, kad nevar sodīt par katru atcelto reisu, kā arī nav iekļauts punkts par iespēju valstij vienpusēji lauzt līgumu, ja tiek konstatētas pazīmes par iespējamām aizliegtām vienošanām.
"Man dažbrīd rodas sajūta, ka ATD ir arī atsevišķas ieinteresētās puses, kuras droši vien ir līdzatbildīgas arī par iepriekšējo līgumu noslēgšanu," sacīja ministrs, skaidrojot, ka šādu secinājumu var izdarīt, jo tiek saņemti dažādi pretrunīgi signāli un pretrunīgas rīcības, proti, ATD valde saka vienu, kamēr sekojošā rīcība ir pilnīgi cita.
Jau vēstīts, ka pasažieru pārvadātāji ar autobusiem pēdējos mēnešos atcēluši virkni reģionālo autobusu reisu, tostarp visvairāk reisu ir atcēlusi AS "Liepājas autobusu parks", to pamatojot ar autobusu šoferu trūkumu.
ATD ir vienotas valsts politikas realizētāja starptautisko pārvadājumu jomā, autotransporta komercpārvadājumu uzņēmējdarbības licencēšanā, kā arī sabiedriskā transporta plānošanā.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri