Izglītojošo materiālu komplekts, kas tiks nogādāts skolām, sastāv no sešām grāmatām, kur apkopotas pedagogu un psihologu metodes kā spēles emocionālās inteliģences attīstībai.
Kampaņas koordinatore Līga Ivanova skaidroja, ka materiāli palīdzēs skolēniem un skolotājiem pilnveidot komunikācijas prasmes, mērķtiecību, emociju, jūtu izpausmes un nostiprina to pašregulāciju, kā arī ir praktisks instruments pedagogiem, risinot dažādās mobinga situācijas skolās.
Tiek lēsts, ka kampaņas ziedojums sasniegs vairāk nekā 60 000 skolēnu visā Latvijā.
Kampaņu no augusta līdz oktobrim organizēja "Procter&Gamble" zīmols "Head&Shoulders" sadarbībā ar sociālo uzņēmumu "Esi/centrs".
Par kampaņā iegūtajiem līdzekļiem "Esi/centrs" jau novadījis mācību kursu 15 pedagogiem no visas Latvijas, kur viņi apguva emocionālās inteliģences trenera prasmes un tehnikas, ko pielietot dažādās situācijās skolas vidē. Apmācītie pedagogi turpmāk vadīs nodarbības klasēm savās un citās mācību iestādēs.
Tāpat apmācītajiem pedagogiem visa mācību gada garumā "Esi/centrs" nodrošinās supervīzijas, lai viņi mērķtiecīgi un ilgtermiņā spētu pamanīt mobinga riskus, strādāt ar tiem un apgūt jaunākās metodes mobinga novēršanā.
Uzsākot kampaņu, vecāku organizācija "Mammamuntetiem.lv" šovasar veica Latvijas vecāku aptauju, kurā no vairāk nekā 400 Latvijas vecākiem vairums - teju 67% - aptaujāto atzinuši, ka viņu bērns mācību iestādē dažādu iemeslu dēļ bijis apcelts. Vēl 19% zina, ka viņu atvase bijusi blakus un novērojusi pret kādu citu vērstu mobinga situāciju.
Par mobingu mēdz dēvēt vienaudžu savstarpējo vardarbību, un par tā iemeslu var kļūt dažādas upura atšķirības no pārējiem, tostarp uzvedība, ārējais izskats, sliktākas sekmes, citādas intereses vai mazāks materiālais nodrošinājums.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri