Kā iniciatīvas pārstāve norādīta Dzintra Buša. Viņa uzsver, ka Saulkrastu iedzīvotāju ērtībai un pieejamai mobilitātei ir jāsaglabā Inčupes apkaimei ērti pieejama dzelzceļa pietura.
Tāpēc iniciatīvā tiek lūgts vai nu saglabāt Inčupes dzelzceļa pieturu, vai arī, "ja tiešām ir plānots izbūvēt dzelzceļa pieturu pie Baltās kāpas", tad saglabāt Inčupes pieturu vismaz līdz tam brīdim, kamēr tiks uzbūvēta jaunā dzelzceļa pietura pretī Baltajai kāpai.
Buša norāda, ka šādas iniciatīvas rezultātā būtu iespējams saglabāt cilvēku vēlmi izmantot dzelzceļu savos ikdienas braucienos, kas savukārt samazinās autotransporta plūsmu Rīgā un Pierīgā, "kas ir visas mūsu sabiedrības interesēs".
Jau ziņots, ka Sabiedriskā transporta padome nolēmusi līdz šā gada beigām slēgt dzelzceļa pieturu "Cena" Jelgavas līnijā, "Kūdra" Tukuma līnijā, "Dārziņi", "Rumbula" un "Kaibala" Aizkraukles līnijā un "Inčupe" Saulkrastu līnijā. Padome apgalvo, ka uz un no šīm pieturām esot neliela pasažieru plūsma.
Transporta jomas eksperti kritizējuši šo lēmumu kā stratēģiski netālredzīgu soli, jo tas kopumā mazinās cilvēku vēlmi izmantot dzelzceļu, lai gan Pierīgā šim transporta veidam būtu jākļūst par dominējošo.
Tāpat ziņots, ka līdz 2023.gada beigām VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) modernizēs 48 paaugstinātās pasažieru platformas un ar tām saistīto infrastruktūru dzelzceļa iecirkņos Rīga-Krustpils, Rīga-Skulte, Rīga-Tukums un Rīga-Jelgava.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri