Tostarp jūlijā, salīdzinot ar jūniju, realizēts vairāk nekā divas reizes vairāk marinētu biešu ar ķimenēm, par vairāk nekā 70% - marinētu biešu kubiņos, kā arī par vairāk nekā 30% - gatavā aukstās zupas produkta "Vasara" un klasisko marinētu biešu.
"Orkla Latvija" Komunikācijas un ilgtspējas daļas vadītāja Laura Bagātā stāsta, ka šogad pieprasījums pēc "Spilva" marinētajām bietēm ir būtiski audzis tieši jūlijā, kas apliecina aukstās zupas popularitāti Latvijas iedzīvotāju vidū. Karstais jūlijs, neskatoties uz lietu, ir bijis īpaši labvēlīgs aukstās zupas sezonai.
Jau ziņots, ka "Orkla Latvija" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā bija 112,8 miljoni eiro, kas ir par 1,8% mazāk nekā 2023.gadā, bet uzņēmuma peļņa sasniedza gandrīz trīs miljonus eiro.
"Firmas.lv" informācija liecina, ka uzņēmums reģistrēts 2009.gadā, un tā pamatkapitāls ir astoņi miljoni eiro. "Orkla Latvija" koncernā ietilpst SIA "Latfood Agro", SIA "Saldumu tirdzniecība" un SIA "Staburadze".
Uzņēmums ietilpst Norvēģijas koncernā "Orkla". Latvijā "Orkla" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi", "Spilva", "Gutta" un citus zīmolus.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri