No projekta kopējām izmaksām 85% sedz Kohēzijas fonda finansējums, bet atlikušo summu - lidostas "Rīga" līdzfinansējums.
Lidostas pārstāvji norāda, ka heliports un ar to saistītās jaunizveidotās lidojumu procedūras gan paaugstinās gaisa satiksmes drošību un cels lidostas "Rīga" pakalpojumu kvalitāti, tostarp valsts un civilās aizsardzības un katastrofu medicīnas vajadzībām, gan arī samazinās CO2 emisijas un trokšņu līmeni, jo samazināsies helikopteru manevrēšana lidlaukā.
Heliports un ar to saistītās jaunās lidojumu procedūras esot ilgtermiņa ieguldījums lidostas infrastruktūrā, kas nodrošināšot kvalitatīvākus pakalpojumus, tostarp arī valsts, civilās aizsardzības un katastrofu medicīnas vajadzībām.
Lidostas valdes priekšsēdētāja Laila Odiņa norāda, ka heliports ir nozīmīgs papildinājums lidostas operacionālajā darbībā un lidojumu procedūrās, kas sniedz ilgtermiņa ieguvumus. Ciešā sadarbībā ar "Latvijas Gaisa satiksmi", Civilās aviācijas aģentūru, Nacionālajiem bruņotajiem spēkiem ir paveikts apjomīgs un sarežģīts darbs, lai droši integrētu helikopteru satiksmi lidostas intensīvajā ikdienā.
Kohēzijas fonda finansētā projekta "Drošas un videi draudzīgas infrastruktūras attīstība starptautiskajā lidostā "Rīga"" ietvaros lidostā tiek īstenoti vērienīgi infrastruktūras projekti ar mērķi mazināt ietekmi uz vidi un uzlabot civilās aviācijas drošību.
Pieejamais kopējais attiecināmais Kohēzijas fonda finansējums ir 23 049 010 eiro, tai skaitā Kohēzijas fonda finansējums - 10 774 241 eiro un lidostas "Rīga" finansējums ne mazāk kā 11 564 245 eiro.
Jau ziņots, ka lidostas "Rīga" apgrozījums pagājušajā gadā, pēc provizoriskiem datiem, bija 57,923 miljoni eiro, kas ir par 82,3% vairāk nekā 2021.gadā, kā arī uzņēmums strādāja ar 307 682 eiro peļņu pretēji zaudējumiem gadu iepriekš.
Starptautiskā lidosta "Rīga" ir lielākais aviosatiksmes mezgls Baltijas valstīs.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri