Patērētāju pārliecības indekss ASV šogad februārī samazinājies līdz 102,9 punktiem salīdzinājumā ar 106 punktiem janvārī, tādējādi kritums reģistrēts otro mēnesi pēc kārtas, liecina privātās pētījumu kompānijas "The Conference Board" jaunākie dati.
Šis kritums pārsteidzis analītiķus, kuri bija prognozējuši, ka indekss pieaugs līdz 108,5 punktiem.
Indekss, kas izsaka mājsaimniecību prognozes turpmākajai ekonomiskajai situācijai, februārī samazinājies no 76 punktiem līdz 69,7 punktiem.
"The Conference Board" skaidro, ka šis indekss šobrīd atrodas krietni zem 80 punktiem, kas bieži vien norāda uz recesija tuvākā gada laikā.
Tikmēr indekss, kas izsaka patērētāju pašreizējās valsts ekonomiskās situācijas novērtējumu, palielinājies no 151,1 punkta līdz 152,8 punktiem.