Paredzēts, ka KF finansējums ir līdz 60 185 896 eiro, bet pašvaldības līdzfinansējums - līdz 62 546 583 eiro. Pēc projekta pabeigšanas no KF var tikt piešķirts elastības finansējums līdz 11 297 998 eiro, par ko tiks samazināta pašvaldības līdzfinansējuma daļa.
Projekts paredz izbūvēt Jāņa Čakstes gatves posmu no Vienības gatves līdz Ziepniekkalna ielai.
Domē uzskata, ka tādējādi tiks uzlabota Rīgas pilsētas rajonu transporta infrastruktūras saikne un mazināts maģistrālo ielu fragmentārais raksturs.
Rīgas mērs Vilnis Ķirsis (JV) domes sēdē uzsvēra projekta svarīgumu, norādot, ka Rīgas apvedceļš beidzas līdz ar Rīgas robežu, līdz ar to kravas transports ir spiests braukt Rīgā pa mazām ieliņām.
Viņš piebilda, ka, ja pēdējos gados ir izdevies sakārtot labo krastu - ar Austrumu maģistrāli un Daudersalas pārvadu -, tad kreisais krasts joprojām alkst risinājumu. "Lai to risinātu, mums vienreiz pār visām reizēm ir jāuzbūvē sava veida iekšējais apvedceļš," sacīja Ķirsis.
"Skaidrs, ka šis viens posms neatrisinās uzreiz Bolderājas problemātiku, bet šis posms ir vesels ķēdes posms, un bez tā nebūs kopēja risinājuma," pauda Ķirsis.
Valdība jūlijā apstiprināja Satiksmes ministrijas sagatavotos noteikumus ES kohēzijas politikas programmas 2021.-2027.gadam finansējuma piesaistei Rīgas transporta infrastruktūras attīstībai - Dienvidu tilta ceturtajai kārtai.
Atbilstoši tiem, pašvaldība līdz nākamajam gadam var noslēgt līgumu un realizēt projektu par 60 miljoniem eiro. KF finansējums varētu tikt palielināts pēc tam, kad valdība izvērtēs projekta īstenošanas gaitu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri