"Katrs PV darbinieks atbildīgi un ar augstu pašatdevi pildīja pienākumus, sadarbojās gan uzņēmumā, gan ar citiem nozares dalībniekiem, ieviešot un īstenojot risku mazināšanas plānu, kad plāns ir veiksmīgi ieviests, es nolēmu mazināt publisko spiedienu un atkāpties no valdes priekšsēdētāja amata," skaidro Grigulis.
Vienlaikus viņš norāda, ka vilcienu krīze Latvijā ir pārvarēta.
"Krīze ir pārvarēta. Tomēr šī rīta incidents rāda, ka mēs nevaram mazināt modrību, katram darbiniekam no konduktora līdz valdes loceklim jārīkojas precīzi pēc izstrādātā risku mazināšanas plāna ar visaugstāko atbildību. Transporta nozarē nemainīgi saglabāsies dažāda rakstura incidenti un tikai no saskaņotas darbības ik dienu, stundu, minūti, ir atkarīgs vai atrisinām to labākajā veidā,” pauž Grigulis.
Viņš arī piebilst, ka priekšā vēl ir izaicinājumi - gan uzbūvēt jauno remonta centru, pieņemt atlikušos Čehijas uzņēmuma "Škoda Vagonka" vilcienus, ieviest starptautiskus pārvadājumus, gan ieviest kustības intervālgrafiku.
Savukārt PV pagaidu padomes priekšsēdētājs Artis Grinbergs norāda, ka uzņēmuma darbība un tā stabilitāte attiecībā uz pakalpojumu nodrošināšanu iedzīvotājiem, nav traucēta.
Uzņēmuma padome tuvākajā laikā pieņems lēmumu par tālākām rīcībām attiecībā uz valdes priekšsēdētāja vakanto vietu.
Grigulis PV valdes priekšsēdētāja amatā strādāja no 2017.gada 16.oktobra.
Darbu kompānijas valdē turpina Aldis Daugavvanags un Raitis Nešpors.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri