PV norāda, ka gadījumos, kad vilciena pasažierim ir ārkārtas situācija, kurā konduktora kontroliera piedāvātais kopējais risinājums neder un ir nepieciešama palīdzība, PV aicina uzreiz doties pie konduktora kontroliera un informēt par situāciju, lai atrastu piemērotāko alternatīvu.
"Piemēram, ja šādā situācijā nonāks skolēns, kuram nebūs pieejami līdzekļi, lai apmaksātu taksometru, par tā izsaukšanu parūpēsies konduktors kontrolieris, tāpēc lūgums vecākiem pārrunāt ar bērniem rīcību vilciena ilgstošas apstāšanās gadījumā," skaidro PV.
Vienlaikus PV norāda, ka apstākļos, kad nav pieejams cits vilciena reiss vai tas jāgaida pārāk ilgi, PV aicina pasažierus izvēlēties alternatīva transporta - autobusa, mikroautobusa, taksometra, koplietošanas automašīnas - iespējas, pēc tam tiešo zaudējumu atlīdzības saņemšanai iesniedzot vilciena biļeti un citus dokumentus, kas pamato prasītās atlīdzības apjomu.
Tāpat PV atgādina, ka informāciju par izmaiņām vilcienu kustības grafikā pasažieri var uzzināt PV mobilajā lietotnē "Vivi Latvija", kā arī PV mājaslapā "vivi.lv", piebilstot, ka kontrolieri ir instruēti sniegt informāciju par notiekošo.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri