AS "Pasažieru vilciens" (PV) skaidro, ka vienam vilciena sastāvam ir konstatēta strāvas noņēmēja darbības nepilnība, pie kuras novēršanas piegādātāja pārstāvji šobrīd strādā.
Vienlaikus PV pārstāvji arī piebilda, ka vienā jaunajā elektrovilcienā bija traucēta arī durvju darbība, taču šī tehniskā problēma ir novērsta.
Tāpat PV pārstāvji sacīja, ka atbilstoši ar Čehijas uzņēmumu "Škoda Vagonka" noslēgto līgumam elektrovilcieniem ir garantijas termiņš līdz 340 000 kilometru nobraukumam, bet ne ilgāk kā 30 mēnešus. Savukārt papildu vispārīgajam garantijas termiņam atsevišķām sastāvdaļām ir noteikti minimālie garantijas termiņi.
Vienlaikus garantijas laikā konstatētie elektrovilcienu defekti piegādātājam jānovērš iespējami īsā laikā no paziņojuma saņemšanas, tostarp "A" līmeņa defekti ir jānovērš 24 stundu laikā, savukārt "B" līmeņa defekti - 72 stundu laikā.
Piegādātājam ir pienākums par saviem līdzekļiem novērst visus garantijas laikā atklātos defektus, kā arī atlīdzināt saistībā ar defektiem radušos zaudējumus, ja tiek ievēroti elektrovilcienu ekspluatācijas noteikumi, elektrovilcienu uzturēšanas plāns, kā arī elektrovilcienu uzturēšanai nepieciešamā aprīkojuma ekspluatācijas noteikumi, atzīmēja PV pārstāvji.
Tāpat kompānijā norāda, ka interaktīvajā vilcienu kustības kartē, kas ir pieejama PV mājaslapā "www.vivi.lv" un mobilajā lietotnē "Vivi Latvija", ikonu veidā ir atspoguļots, ar kuru ritošo sastāvu tiek izpildīts reiss - "Škoda" elektrovilcienu, elektrovilcienu vai dīzeļvilcienu, piebilstot, ka pašlaik tiek strādāts lai gan tīmekļvietnē, gan mobilajā lietotnē vilcienu kustības sarakstā pasažieri varētu identificēt, kurus reisus tiek plānots izpildīt ar "Škoda" elektrovilcieniem.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri