Kamēr Latvijā respondenti ir skaudrāk noskaņoti šajos mīlestības svētkos nekā Eiropā vidēji (27%), tikai piektdaļa jeb 20% Igaunijas iedzīvotāju izjūt inflācijas negatīvās sekas savā romantiskajā dzīvē. Savukārt lietuvieši šo Valentīna dienu piedzīvos ar izteikti negatīvu noskaņojumu, jo teju puse jeb 47% iedzīvotāju izjūt cenu kāpuma sekas.
Pētījums arī atklāj, ka sociālo tīklu radītais spiediens nereti liek pārtērēt savus ikmēneša ienākumus - vairāk nekā trešdaļa jeb 36% Latvijas iedzīvotāju izjūt sociālo tīklu akciju un influenceru radīto spiedienu pirkt vairāk nekā patiesībā var atļauties, kas ir īpaši spilgti novērojams svētku laikā, kad ir vēlme iepriecināt otro pusīti ar dāvanām vai kādu kopīgu aktivitāti. Arī Eiropas vidējais rādītājs sakrīt ar Latvijas iedzīvotāju noskaņojumu, kas norāda uz izteiktu sociālo tīklu ietekmi, it sevišķi jauniešu vidū.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri