Uzņēmumam ieviešot taupības pasākumus un paaugstinot darba efektivitāti izdevies panākt, ka aptuveni 40% apsaimniekoto ēku klientiem māju pārvaldīšanas maksa nav pieaugusi.
8% klientu māju pārvaldīšanas maksa pieaugusi par 10-15%, bet aptuveni 2% pieaugums ir virs 15%. Tās esot mājas ar ļoti sliktu maksāšanas disciplīnu.
"Šis bija smags uzdevums, kurā praktiski visi mainīgie rādītāji bija mums par sliktu - Eiropā un arī Latvijā ir nebijis augsts inflācijas līmenis, nebijuši dārgi energoresursi, pieaugošas izmaksas visās pakalpojumu sfērās," skaidro RNP valdes loceklis Bernhards Maļinovskis.
Pagājušajā RNP samazināja pārvaldīšanas maksu 70% klientu. Savukārt šogad uzdevums bijis vēl grūtāks. Lai panāktu, ka pārvaldīšanas maksa paliek nemainīga vai tās pieaugums ir nebūtisks, RNP esot bijis jāveic investīcijas, jāpaaugstina efektivitāte un jāmazina izmaksas ikvienā pozīcijā, kur to bija iespējams izdarīt.
Kā ziņots, pašvaldībai piederošā RNP apgrozījums 2021.gadā bija 61,603 miljoni eiro miljoni eiro, kas ir par 7,3% vairāk nekā 2020.gadā, kā arī kompānija guva peļņu 4,222 miljonu eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš, liecina "Firmas.lv".
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri