Analizējot elektromobiļu, hibrīdautomobiļu un iekšdedzes dzinēju automobiļu bojājumu gadījumus, pētnieki konstatēja, ka elektromobiļi un plug-in hibrīdautomobiļi biežāk cieš no dažādiem bojājumiem, salīdzinot ar iekšdedzes dzinēju automobiļiem. Šie bojājumi aptver dzinēju, gaitas iekārtu, degvielas sistēmas un citus parametrus.
Pētījuma dati liecina, ka uz 100 benzīna un dīzeļdzinēja automobiļiem ir 180 remonta gadījumi, kamēr uz 100 elektromobiļiem ir 266 gadījumi. Balstoties uz šiem datiem, eksperti norāda, ka lielākā daļa elektrisko transportlīdzekļu problēmu ir saistīta ar elektroniku un programmatūru.
JD Power eksperts Frenks Hanlijs skaidro, ka elektriskajiem un hibrīdautomobiļiem ir reģistrēts trīs reizes vairāk kritisku kļūmju nekā automobiļiem ar iekšdedzes dzinējiem. Šādas kļūmes bieži prasa sarežģītu tehnisko risinājumu, ko nevar atrisināt vienkārši nogādājot automašīnu pie dīlera.
The Verge rakstā mūsdienu elektromobiļi tiek raksturoti kā "datori uz riteņiem", norādot, ka autobūves nozare intensīvi cenšas integrēt pēc iespējas vairāk programmatūras savos modeļos.
Jāpiemin, ka elektromobiļu ražošana izdala vairāk oglekļa dioksīda nekā klasiskie automobiļi, taču elektromobiļi, pēc ražotāju teiktā, divu gadu laikā kļūst videi draudzīgāki.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri