Viņš papildināja, ka "airBaltic" vēlētos lidot uz Liepāju, bet saskaņā ar Komerclikumu aviokompānija nedrīkst veidot maršrutu, skaidri zinot, ka tas radīs zaudējumus.
"Mēs varam ciest zaudējumus biznesa neveiksmes rezultātā un atzīt, ka mēs neesam pietiekami labi veikuši plānošanu, bet ne tad, ja mēs jau no sākuma skaidri zinām, ka šis maršruts strādās ar zaudējumiem, mūsu lidmašīnu lieluma, paredzamā pasažieru skaita un potenciālo biļešu cenu dēļ. Tad man būtu akcionāriem jāskaidro, kādēļ mēs apzināti radām zaudējumus, un man nav nekādu ilūziju, kā to uztvertu sabiedrība," sacīja Gauss.
Vienlaikus viņš sacīja, ka lidojums no Rīgas uz Liepāju ilgst 25 minūtes, un tā ir ļoti laba alternatīva automašīnām. "Turklāt Liepāja 2027.gadā būs Eiropas kultūras galvaspilsēta, un ir jāpanāk, lai Liepāja parādītos Eiropas starptautisko lidostu kartē," atzīmēja "airBaltic" izpilddirektors.
Tāpat viņš piebilda, ka šīs ieceres īstenošanai ir nepieciešami līdzekļi, jo ir vajadzīgs mārketinga atbalsts, vietējo uzņēmēju atbalsts vai arī - kā tas ir bijis Igaunijas un Lietuvas gadījumā - valsts pasūtījums, lai šis maršruts tiktu apkalpots, un Eiropas Savienībā ir noteikti kritēriji, saskaņā ar kuriem to var darīt.
"Tomēr es vienalga uzskatu, ka Liepājai vajadzētu būt savienotai ar Rīgu arī ar gaisa satiksmi. Tur ir moderna lidosta, un būtu cilvēki no visas pasaules, kuri, ja Liepāja būtu rezervēšanas sistēmās, apsvērtu iespēju lidot uz turieni caur Rīgu. Taču daļa no viņiem varētu negribēt braukt uz Liepāju trīs stundas," uzsvēra Gauss.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri