Viņa informēja, ka 2024.gada janvāra vidū noslēdzās pirmā kārta pretendentu pirmskvalifikācijai konkursā par lidostas "Rīga" jaunā termināļa būvniecību, kurā kopumā pieteicās 17 pretendenti no visas pasaules.
"Konkursā ir pieteikušās gan vietējās būvniecības kompānijas un apvienības, gan arī kompānijas no Eiropas un trešajām valstīm. Nākamajā konkursa kārtā varēs piedalīties pretendenti, kuri būs izgājuši kvalifikāciju," minēja Odiņa.
Viņa arī informēja, ka lidosta "Rīga" šogad februārī plāno izsludināt nākamo kārtu konkursam par jaunā pasažieru termināļa būvniecību, kurā pretendenti varēs iesniegt būvniecības piedāvājumus.
Tāpat lidostas "Rīga" vadītāja sacīja, ka augusta beigās vai septembra sākumā varētu noslēgt būvniecības līgumu un sākt darbus, piebilstot, ka būvniecības darbi norisināsies pa kārtām un tie noslēgsies četru gadu laikā.
"2028.gadā pasažieri redzēs jauno pasažieru termināli, precīzāk, jaunu publisko daļu, kurā notiks pasažieru reģistrācija. Tā būs jauna zona, kurā plānots ieviest arī modernas tehnoloģijas - pašreģistrāciju un pašapkalpošanos. Tāpat plānots palielināt drošības kontroles punktu skaitu. Savukārt otra nozīmīgā sadaļa būs atlidošanas zāle, jo patlaban lidostā šīs zāles ir mazas, tādēļ nākotnē būs vairāk tieši bagāžas saņemšanas lentu," atzīmēja Odiņa.
Vienlaikus viņa sacīja, ka lidostas attīstības plāni ietver arī lidostas pilsētas izveidi, papildinot, ka šogad plānots piesaistīt investorus, kā arī uzņēmuma vīzija ir kļūt par nākotnes Ziemeļeiropas ceļošanas centru, kas veicinās visas Latvijas konkurētspēju reģionā un tautsaimniecības attīstību.
Tādējādi, lai īstenotu stratēģiskos plānus, lidosta "Rīga" ir mainījusi zīmolu uz "RIX Rīgas lidosta", nosaukumā saglabājot starptautiski atpazīstamo lidostas kodu "RIX", skaidro lidostas pārstāvji.
Vienlaikus lidostā informēja, ka zīmola sauklis ir "Tuvāk, nekā gaidīji", savukārt zīmola krāsas ir zaļā, zilā un bēšā krāsā. Zīmola ieviešana sāksies šogad un notiks pakāpeniski līdz 2028.gadam.
Lidostā arī atgādināja, ka jauno zīmola stratēģiju un vizuālo identitāti par 92 607 eiro veidoja dizaina studija SIA "Asketic" sadarbībā ar reklāmas aģentūru SIA "WKND".
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri