• Jānis
Meklēšana MeklēšanaRSSFacebookZiņu lente


Laika ziņas
Facebook
Видео Video


«Lidl» brīdina par pārtikas produktu cenu kāpumu

Teksta izmērs Aa Aa
Ekonomika
LETA 16:32, 18.12.2023


Koalīcijas deputātu piedāvātā ideja par krāsaina karodziņa iekļaušanu katrā cenu zīmē nozīmētu ne tikai atgriešanos pie papīra cenu zīmēm, bet arī produktu cenu kāpumu, kompensējot papildu darba spēka izmaksas.


Foto: LETA

Tā sacīja SIA "Lidl Latvija" korporatīvās komunikācijas vadītāja Dana Hasana, komentējot koalīcijas deputātu piedāvājumu pie pārtikas produktiem veikalu plauktos ar karodziņu norādīt produkta izcelsmes valsti.

Papīra cenu zīmes tiek drukātas uz krāsu printera vai zīmētas ar roku, izmantojot zīmuļus vai flomasterus, jo digitālās cenu zīmēs var izmantot tikai trīs krāsas, norādīja Hasana.

Viņa skaidroja, ka "Lidl" jau ir pilnībā pārgājis uz elektroniskajām cenu zīmēm veikalos, kurās rakstiski un labi redzami tiek norādīta produkta izcelsmes valsts vai reģions saskaņā ar Eiropas Savienības regulā ietverto prasību par izcelsmes vietu norādīt "Eiropas Savienību".

"Šādas elektroniskās cenu zīmes ir normāla ikdiena daudzās Eiropas valstīs. To tehnoloģiskā īpatnība - tās nav daudzkrāsainas, jo izmanto tikai baltu, sarkanu un melnu krāsu," norādīja Hasana.

Viņa arī uzsvēra, ka, raugoties no izpratnes par mūsdienīgu mazumtirdzniecību, klientu servisu, tehnoloģiju attīstību, darbinieku produktivitāti un dabai draudzīgu uzņēmējdarbību, deputātu rosinājums būtu liels solis atpakaļ, kas nozīmētu, ka, piemēram, "Lidl" veikalu komandas nodarbotos ar karodziņu drukāšanu, griešanu, līmēšanu pie cenām, to nomaiņu gandrīz katru dienu un šī karodziņu drukāšanas, griešanas un līmēšanas cikla nebeidzamu atkārtošanos.

"Šādās nodarbēs pavadītās stundas ne tikai būs neproduktīvas, bet arī dārgas, tādēļ piedāvāto izmaiņu ieviešana nav pārdomāta, nenesīs labumu gala pircējiem, bet sadārdzinās produktu uz papildus darba izmaksu rēķina," norādīja Hasana.

"Lidl" ieskatā izcelsmes valstu karodziņu ieviešana cenu zīmēs ir nepārdomāts un neizvērtēts priekšlikums, kas tapis nekonsultējoties un nepārzinot veikalu ikdienas darbu, reālo situāciju un var novest pie cenu celšanas gala pircējam.

Tāpat "Lidl" pārstāve uzsvēra, ka maz ticams, ka pircēji tiešām pārzina visas valstis pēc to karogiem. Attiecīgi, kā lietderīgāka alternatīva būtu piedāvājama izcelsmes valsts norādīšana tikai rakstveidā.


Esiet atbildīgi par komentāriem! Jūsu izteikumi nedrīkst būt pretrunā ar LR likumdošanu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Lasīt visus komentārus

Atbilēt

Anonīmi komentāri

Pievienot

Rekomendējam



ARĪ KATEGORIJĀ

Ekonomika Mārupes centrā aug jauns kvartāls (+VIDEO)

Šis projekts izceļas ar īpašu pieeju gan pret tehniskajiem, gan estētiskas standartiem.

Ekonomika Finansistiem domstarpības par sabiedrības atbalstu ekonomikas lēmumiem

Finanšu nozares pārstāvjiem ir atšķirīgi viedokļi par to, vai ekonomikas attīstībai nepieciešamie lēmumi būtu sabiedrībā nepopulāri vai gluži pretēji - gūtu sabiedrības atbalstu.

Ekonomika 66% Latvijas iedzīvotāju pēdējo piecu gadu laikā ir apsvēruši karjeras maiņu

Gandrīz divas trešdaļas jeb 66% Latvijas iedzīvotāju pēdējo piecu gadu laikā ir apsvēruši karjeras maiņu, aģentūru LETA informēja risku apdrošinātāja "If P&C Insurance" ("If") pārstāvji, atsaucoties uz veikto aptauju.

Ekonomika Austrumu slimnīca pagājušo gadu noslēgusi ar 4,7 miljonu eiro zaudējumiem

Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (RAKUS) zaudējumi pagājušajā gadā bija 4,7 miljoni eiro, kas ir par 0,1 miljonu eiro mazāki nekā plānots, bet par 2,6 miljoniem eiro lielāki, salīdzinot ar 2023.gadu, liecina RAKUS gada pārskata vadības ziņojums.

Lasiet arī

Ekonomika Otrdien parakstīs memorandu par pārtikas cenu samazināšanu

Ekonomikas ministrijā (EM) otrdien, 27.maijā, tiks parakstīts memorands par pārtikas cenu samazināšanu, aģentūru LETA informēja Ministrijā.

Ekonomika Aptauja: Pārtikas preču iegādei viena mājsaimniecība tērē vidēji 355 eiro mēnesī

Latvijā pārtikas preču iegādei viena mājsaimniecība tērē vidēji 355 eiro mēnesī, secināts mazumtirgotāja SIA "Mego" veiktajā aptaujā par iedzīvotāju pārtikas iegādes ieradumiem Latvijā.

Sabiedrība EM: latvieši ir spiesti taupīt uz pārtiku (+VIDEO)

Otro mēnesi pēc kārtas apgrozījums saruka mazumtirdzniecībā.

Ekonomika Pārtikas cenu kāpums ir mudinājis cilvēkus rūpīgāk plānot pirkumus (+VIDEO)

Galvenajā iepirkšanās reizē, kas visbiežāk ir nedēļas nogalē, tiek iegādātas pamata pārtikas preces ilgākam laika periodam.