Apmācības vada "Škoda Vagonka" un atsevišķu vilciena komponenšu ražotāju speciālisti.
Tajās piedalās "Pasažieru vilciena" dzelzceļa transporta vadošais inženieris, galvenais tehnologs, elektronikas tehniķis un iekšējā aprīkojuma atslēdznieki. Apgūstamo tēmu loks ietver durvju un izbīdāmā pakāpiena montāžu, iestatīšanu un remontu, virsmu pārklājumu remontu, logu un priekšējā vējstikla montāžu, sēdekļu un citu salona elementu montāžu, pantogrāfa montāžu un iestādīšanu, elektroinstalācijas un komponenšu montāžu un nomaiņu, virsbūves priekšējās daļas un citu vagona detaļu montāžu un remontu.
Jauno elektrovilcienu ekspluatācijas uzsākšanai gatavojas arī apmācībās Latvijā. Piemēram, pagājušajā nedēļā "Škoda Vagonka" speciālisti Rīgā gatavoja "Pasažieru vilciena" atbilstošo jomu darbiniekus darbam ar vilciena diagnostikas sistēmu, automātisko vilciena darbības sistēmu, videonovērošanas sistēmu, pasažieru informācijas sistēmu un apziņošanu ārkārtas situācijās, kā arī reklāmu pārraides sistēmu.
Jau ziņots, ka Latvijā līdz šim nogādāti desmit jaunie "Škoda Vagonka" elektrovilcieni, un daļa no tiem tiek testēti.
Katrs elektrovilciens sastāv no četriem vagoniem. Viena elektrovilciena garums ir 109 metri. Katrā vilcienā ir sēdvietas 436 pasažieriem un stāvvietas 454 pasažieriem.
Paredzēts, ka ar jaunajiem vilcieniem izpildīs reisus Aizkraukles, Tukuma, Saulkrastu un Jelgavas virzienā.
Visa projekta kopējās izmaksas ir 257,889 miljoni eiro, tostarp 23 no pavisam 32 jauno elektrovilcienu sastāvu iegāde plānota ar Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansējumu 114,211 miljonu eiro apmērā.
"Pasažieru vilciens" ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens" 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri