Tostarp Latvijas reklāmas tirgus apmēri pērn novērtēti 115,5 miljonu eiro apmērā, Lietuvā - 157 miljonu eiro apmērā, bet Igaunijā - 114,3 miljoni eiro.
Latvijā lielākais digitālās reklāmas segments pērn bija apmaksātā reklāma meklēšanas vietnēs, kuras apgrozījums bija 31,6 miljoni eiro, kam sekoja reklāmas sociālajos tīklos 25,2 miljonu eiro apmērā un displeja reklāmas 23,9 miljonu eiro vērtībā.
Lietuvā lielākais digitālās reklāmas segments pērn bija klasificētā reklāma, kuras apgrozījums sasniedza 41,5 miljonus eiro, kam sekoja apmaksātā reklāma meklēšanas vietnēs (40 miljoni eiro) un displeja reklāma (39,9 miljoni eiro).
Tikmēr Igaunijā lielākais digitālās reklāmas segments 2022.gadā bija apmaksātā reklāma meklēšanas vietnēs ar 34,9 miljonu eiro apgrozījumu, otrs lielākais - reklāma sociālajos tīklos ar 20,8 miljonu eiro apgrozījumu un displeja reklāma, kuras apgrozījums pērn sasniedza 26,7 miljonus eiro.
Dati rāda, ka Eiropā digitālās reklāmas industrijas apgrozījums pērn ir pieaudzis par 9,8%, sasniedzot 86 miljardus eiro.
Eiropas Digitālās reklāmas un mārketinga asociācijas pētījumā dati par Igauniju, Latviju un Lietuvu iekļauti pirmo reizi. Asociācija pētījumu veic jau 17.gadus.
Starp pētītajām nozarēm ir vizuālā reklāma, reklāma, izmantojot video formātus, vizuālā un teksta reklāma sociālajos tīklos, piemēram, "Facebook", "Instagram", "LinkedIn", reklāma, kas tiek rādīta konkrētiem vārdu vaicājumiem meklētājprogrammās un tamlīdzīgi.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri