Viņa pauda, ka šis gads uzņēmumam un nozarei bijis izaicinājumu pilnu, bet tomēr ar mērenu izaugsmi.
"No vienas puses, ģeopolitiskā situācija ir negatīvi ietekmējusi patērētāju noskaņojumu un viņi ir kļuvuši piesardzīgāki. Tas, vienkopus ar vispārējo cenu kāpumu ir bremzējis līdzšinējo e-komercijas izaugsmes dinamiku un pieaugums vairs nav bijis tik straujš kā iepriekšējos gados," skaidroja Krauze-Čebotare, piebilstot, ka atsevišķos savu biznesa klientu segmentos redzama pat strauja izaugsme, piemēram, apģērbu un apavu sūtījumu apjomi auguši par 20%, bet kopumā tas tikai daļēji kompensē izaicinājumus citu preču kategorijās.
"Omniva" vadītāja Latvijā skaidroja, ka, no otras puses, neskatoties uz vispārējo izmaksu pieaugumu, uzņēmums ir turpinājis mērķtiecīgi investēt savas infrastruktūras attīstībā.
"Omniva" vairāk nekā divus miljonus eiro ieguldījusi pakomātu tīkla attīstībā, aptverot arvien vairāk apdzīvotu vietu Latvijā. Šobrīd "Omniva" ir 360 pakomātu vienības, 133 apdzīvotās vietās un vairāk nekā 52 000 skapīšu. Tāpat uzņēmums ieviesis vairākus digitālos un tehniskos risinājumus, kas vērsti uz klientu pieredzes uzlabošanu, piemēram, vairāku sūtījumu ievietošana vienā pakomāta skapīti un iespēja nosūtīt paciņu uz Eiropas valstīm.
Jau vēstīts, ka "Omniva Latvija" apgrozījums pagājušajā gadā bija 18,001 miljons eiro, kas ir par 46,6% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 7,4% - līdz 2,542 miljoniem eiro.
Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Igaunijas "Eesti Post".
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri