Septembrī, salīdzinot ar attiecīgo mēnesi gadu iepriekš, pārdoto jaunu vieglo automašīnu skaits Latvijā pieaudzis par 31,5% - līdz 1737.
Populārākās deviņos mēnešos bija "Toyota" markas vieglās automašīnas - pārdoti 2577 šādi spēkrati, kas ir 17,8% no visām pārdotajām jaunajām vieglajām automašīnām, un par 11,8% vairāk nekā gadu iepriekš.
Seko "Volkswagen" ar tirgus daļu 12,1% - pārdots 1741 šāds spēkrats, kas ir par 3,6% vairāk nekā attiecīgajā periodā gadu iepriekš. Trešajā vietā ir "Škoda" markas automašīnas - pārdota 1431 šīs markas automašīna, kas ir par 7,6% mazāk nekā attiecīgajā periodā pērn, un to tirgus daļa veidoja 9,9%.
Ceturtajā vietā ierindojas "Renault" automašīnas, kuru tirgus daļa ar 873 pārdotiem spēkratiem veidoja 6%. "Renault" pārdošanas apmēri auguši par 26,2%. Populārāko automašīnu marku piecinieku noslēdz "Dacia" automašīnas, kuru tirgus daļa ar pārdotiem 811 spēkratiem veidoja 5,6%, un tas ir par 85,6% vairāk nekā attiecīgajā periodā gadu iepriekš.
Auto asociācijas apkopotie dati arī liecina, ka populārākās bija "Toyota Rav4" automašīnas - pārdotas 752 šī modeļa automašīnas. Seko "Ducia Duster" (444) un "Toyota Corolla" (444), kā arī "Volkswagen Tiguan" (414) un "Renault Master" (369).
Auto asociācija apvieno mehānisko transportlīdzekļu ražotājus, mehānisko transportlīdzekļu komponenšu un rezerves daļu ražotājus, importētājus, pilnvarotos auto tirgotājus, autorizētos mehānisko transportlīdzekļu remonta un tehniskās apkopes pakalpojuma sniedzējus.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri