LDz valdes priekšsēdētājs Māris Kleinbergs informē, ka izdevies vienoties ar Polijas dzelzceļu par akmeņogļu pārvadājumiem pa Latvijas dzelzceļa infrastruktūru un caur Rīgas ostu. Kleinbergs uzsver, ka, ņemot vērā šī brīža nepastāvīgo situāciju kravu pārvadājumu jomā reģionā, šāda vienošanās ir ļoti būtiska - Polijas dzelzceļa interese regulārās ogļu kravas, kā arī citu kravu segmentu pārvadājumus virzīt caur Latviju ļaus kravu apjomus arvien palielināt jau pašlaik un arī nākotnē.
Polijas dzelzceļa valdes priekšsēdētājs Kšištofs Mamiņskis norāda, ka Polijas dzelzceļš ir ieinteresēts attīstīt kravu pārvadājumus caur Latvijas ostām. Šobrīd plānots pārvadāt vismaz divus ogļu kravu kuģus mēnesī caur Latvijas ostu un pa Latvijas dzelzceļa infrastruktūru - pašlaik viens kuģis jau ir pārkrauts un krava ir ceļā uz Poliju.
Mamiņskis piebilst, ka Polijas dzelzceļš ir ieinteresēts palielināt pārvadājumu apjomus, kā arī paplašināt pārvadāto kravu veidus. Tāpat viņš pauž cerību, ka šis būs jauns transporta kanāls, kas savienos Eiropu.
Kleinbergs piebilst, ka šis ir veiksmīgs sadarbības sākums un LDz ir apņēmības pilni šo sadarbību tā arī turpināt - LDz kapacitāte ļauj pārvadāt ievērojamus kravu apjomus starp Latviju un Poliju.
"Latvijas dzelzceļš" ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna "Latvijas dzelzceļš" valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī "LatRailNet", kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, "LDz Cargo", kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums "LDz ritošā sastāva serviss", apsardzes uzņēmums "LDz apsardze", loģistikas uzņēmums "LDz loģistika", kā arī infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmums "LDz infrastruktūra", kuram 2022.gada maijā sākts likvidācijas process.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri