LDz norāda, ka Torņakalna dzelzceļa stacijā ir pabeigta pagaidu paaugstināto platformu izbūve, un pasažieriem būs atvērtas trīs pasažieru platformas.
LDz valdes priekšsēdētājs Artis Grinbergs ceturtdien, 3.jūlijā, Latvijas Radio raidījumā "Krustpunktā" sacīja, ka kopumā pagaidu platformas 16 dzelzceļa stacijās bija plānots ieviest līdz šā gada beigām, tomēr būvdarbu pieredze Torņakalna dzelzceļa stacijā liecina, ka darbus būtu iespējams pabeigt ātrāk - vasaras laikā.
Tomēr viņš piebilda, ka tas ir atkarīgs arī no iesaistītajām pusēm, lai projekta risinājumi būtu saskaņoti.
Grinbergs arī norādīja, ka jūlija vidū plānots sākt pagaidu platformu izbūvi Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā.
Jau ziņots, ka pagaidu risinājumi ir nepieciešami stacijās, kuru modernizācija ir paredzēta "Rail Baltica" projektā, jo projekta ieviešana kavējas. Tās ir deviņas stacijas - Rīgas Centrālā stacija, Torņakalns, Zasulauks, Depo, Vagonu parks, Jāņavārti, Daugmale, Salaspils un Saulkalne.
Risinājumi ērtākai iekāpšanai vilcienā ir nepieciešami vēl sešās stacijās - Rumbula, Dārziņi, Cena, Inčupe, Kūdra un Kaibala. Šīs stacijas netika iekļautas peronu modernizācijas projektā, jo tās bija plānots slēgt nelielās pasažieru plūsmas dēļ.
Tāpat pagaidu platformas nepieciešamas Valmieras dzelzceļa stacijā, lai nodrošinātu viena līmeņa iekāpšanu Igaunijas dzelzceļa pārvadātāja "Elron" pasažieriem, kad tiks sākti reisi starp Tartu un Rīgu.
Tāpat ziņots, ka LDz koncerna apgrozījums pagājušajā gadā, pēc auditētiem datiem, bija 233,738 miljoni eiro, kas ir par 11,3% mazāk nekā 2023.gadā, savukārt koncerna zaudējumi pieauga daudzkārtīgi - līdz 39,438 miljoniem eiro.
LDz ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna LDz valdošais uzņēmums.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri