Ar zīmolu "Pols" izveidoti pieci jauni saldējumi, tostarp saldējums uz kociņa baltajā glazūrā ar šokolādes cepuma gabaliņiem, saldējums vafelē ar zemesriekstu sviestu, kokosriekstu batoniņš ar kokosriekstu skaidiņām, krējuma saldējums ar aveņu mērci starp diviem pilngraudu auzu cepumiem, kā arī vegāniskais saldējums uz kociņa no kokosa piena.
Tāpat ar zīmolu "Vēsma" izveidots jauns kefīra saldējums ar zemeņu mērci, kā arī kefīra saldējums ar melleņu mērci. Savukārt ar zīmolu "Ekselence" izveidots zemesriekstu sviesta saldējums uz kociņa dubultā glazūrā, krējuma saldējums uz kociņa ar granātābolu un aveņu mērci dubultā glazūrā, kā arī krējuma saldējums uz kociņa ar pekanriekstiem un kļavu sīrupu.
Izveidots arī jauns zīmola "Tio" banānu garšas saldējums.
Jau ziņots, ka "Food Union" koncerna apgrozījums 2023.gadā palielinājies par 12% un bija 150,2 miljoni eiro, bet koncerna zaudējumi samazinājās 4,2 reizes līdz vienam miljonam eiro. Savukārt "Food Union" vadītājs Latvijā un Eiropā, kā arī valdes priekšsēdētājs Artūrs Čirjevskis aģentūrai LETA iepriekš pastāstīja, ka koncerna apgrozījums 2024.gadā saglabājies aptuveni 2023.gada līmenī.
"Food Union" grupu Latvijā veido "Rīgas piena kombināts", "Valmieras piens" un Igaunijas saldējumu ražotājs "Premia" No 2024.gada janvāra par "Food Union Europe" un "Food Union" Latvijā lielāko īpašnieku kļuvis "PAG Private Equity".
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri