Aptauja: 71% iedzīvotāju pārtikas izvēlē noteicošās ir akcijas un atlaides

Sabiedrība
LETA 13:38, 09.03.2025 0

Latvijā 71% iedzīvotāju noteicošais pārtikas izvēlē ir akcijas un atlaides, secināts aptaujā.

 
Foto: LETA

Kā būtiskus kritērijus, izvēloties pārtikas produktus, 55% Latvijas iedzīvotāju minējuši arī garšas kvalitāti, bet 52% norādījuši derīguma termiņu.

Vienlaikus 37% aptaujāto ir svarīgs produkta sastāvs, bet 32% - regulārā cena. Retāk pircēji norāda uz produkta vizuālo izskatu, iepakojuma dizainu un kvalitāti, zīmola atpazīstamību un to, vai produkts ražots Latvijā.

Arī pārējās Baltijas valstīs galvenie pārtikas produktu izvēles kritēriji ir līdzīgi. Atlaide vai akcijas piedāvājums ir svarīgs 79% igauņu un 69% lietuviešu. Uz garšas kvalitāti norāda 58% igauņu un 52% lietuviešu, bet derīguma termiņu minējuši 49% igauņu un 46% lietuviešu.

Подписывайтесь на Телеграм-канал VS.LV! Заглядывайте на страницу VS.LV на Facebook! И читайте главные новости о Латвии и мире!
Lasīt visus komentārus (0)


ARĪ KATEGORIJĀ

Sabiedrība Daugavā pie Ķīpsalas ūdens temperatūra sasniegusi plus 19 grādus

Daugavā pie Ķīpsalas ūdens temperatūra sasniegusi plus 19 grādus, aģentūru LETA informēja Rīgas pašvaldības policijā.

Sabiedrība Ventspils tehnikums piedāvā apgūt daudzas pieprasītas profesijas (+VIDEO)

Prakses iespējas tiek piedāvātas sadarbības partneru uzņēmumos dažādās Eiropas valstīs.

Sabiedrība "Latvijas pasts" ceturtdien prezentēs zīmola jauno vizuālo identitāti

VAS "Latvijas pasts" ceturtdien, 19.jūnijā, prezentēs zīmola jauno vizuālo identitāti, kā arī uzņēmuma mājaslapu un pašapkalpošanās vietni privātpersonām, aģentūru LETA informēja "Latvijas pasta" pārstāvji.

Sabiedrība Jauns arhibīskaps nesāks ordinēt sievietes un laulāt homoseksuālus pārus

Jaunā luterāņu Latvijas Evaņģēliski luteriskās baznīcas (LELB) arhibīskapa Rinalda Granta vadībā baznīca nesāks ordinēt sievietes un laulāt homoseksuālus pārus.

Lasiet arī