Pagājušā gada nogalē noslēdzās Latvijas-Krievijas robežas žoga izbūve prioritārajos posmos un tika sākta SIA "Igate" iepriekš izbūvēto 99 kilometru žoga un citos infrastruktūras objektos konstatēto nepilnību novēršana, neparedzot tam papildu valsts finansējumu.
2024.gada beigās ir pieņemti ekspluatācijā "Igate" izbūvētie četri iekaramie trošu tilti, bet 2025.gadā aktīvi turpinās defektu un nepilnību novēršana visos iepriekš izbūvētos infrastruktūras elementos - patruļtaku, koka laipu un citos - uz valsts robežas.
Šogad VNĪ turpina darbu pie žoga un betona pontonu izbūves 15 kilometru garumā purvainajās, grūti aizsniedzamās zonās, ko veic SIA "Latvijas autoceļu uzturētājs".
Patlaban izbūvēti 250 kilometri žoga - 99 kilometri, ko izbūvēja "Igate", un 151 kilometrs tika izbūvēts pagājušā gadā VNĪ sadarbībā ar sešiem būvuzņēmējiem un Nacionālajiem bruņotajiem spēkiem, kas bija sadarbības modelis, kurā VNĪ veica ģenerāluzņēmēja funkcijas, organizēja materiālu un resursu sagādi un vadīja būvdarbu procesu. Žoga izbūvi purvainajās zonās 28 kilometru garumā tika izlemts nodrošināt garākā termiņā, lai efektīvāk izmantotu valsts līdzekļus.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri